Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادسرای نظامی ناحیه جنوب غرب استان تهران به قتل فردی در شهریار ورود پیدا کرد و در همین مورد مامور شلیک کننده به متهم ضمن احضار به مرجع قضایی در بازداشت موقت به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، علی قاسمی رئیس دادسرای نظامی ناحیه جنوب غرب استان تهران گفت: در ساعات پایانی پنج شنبه 17 مهر ماه مأموران انتظامی شهریار به دنبال دریافت گزارشی به یکی از باغ‌های منطقه مراجعه و دو متهم را دستگیر و در صدد انتقال آن دو برای اخذ توضیحات بیشتر در مقر پلیس برمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هنگام دلالت متهمان به مقر پلیس یکی از آنها ضمن درگیری با مأموران از محل متواری شده که یکی از مأموران برای متوقف کردن وی تیراندازی می‌نماید که در اثر اصابت گلوله، این فرد جان می‌سپارد.

این مقام قضایی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه ناگوار دادسرای نظامی ناحیه جنوب غرب استان تهران به پرونده ورود کرده و ضمن احضار متهم، پس از انجام تحقیقات اولیه قرار بازداشت موقت وی صادر شده و روانه بازداشتگاه می‌شود.

قاسمی تأکید کرد: به منظور حصول نتیجه نهایی و انجام تحقیقات تکمیلی در مورد علت دقیق و قطعی وقوع این حادثه پرونده را به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهريار قتل مامور انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

به گزارش برنا، این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده‌اند اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲