Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی یزدی خواه نماینده روز سه شنبه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل و موضوعات آموزش و پرورش هستند اما بایستی نیازها و مشکلات آموزشی احصا تا بر اساس آن پیگیری های لازم انجام شود.
وی اظهار داشت: در موضوع احداث مدارس، به اطراف شهرهای تابعه شهرستان ری نیز بایستی توجه شود و احداث هنرستان های فنی و حرفه ای در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با موضوع های  تربیتی را جزو اولویت ها قرار دهد زیرا تربیت اصولی افراد در همه حوزه ها از جمله مسائل اجتماعی، عفاف و حجاب، مسئولیت پذیری و غیره تاثیرگذار است.

فرماندار ری: شهرداران اعتبارات مورد نیاز بازسازی مدارس را در بودجه سال آینده لحاظ کنند

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این نشست گفت: شایسته است شهرداران و دهیاران شهرستان برای سال آینده در بودجه خود، اعتبارات مورد نیاز برای نوسازی و بازسازی مدارس حوزه سرزمینی خود را در نظر بگیرند.
حسین توکلی کجانی افزود: امسال بازگشایی مدارس با دو اولویت سلامت و آموزش صورت گرفت و در شهرستان ری با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی هم در بخش آموزش و هم در حوزه سلامت اقدامات خوبی صورت گرفت.
معاون استاندار تهران اظهار داشت: در بازدید های صورت گرفته در نواحی و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به نحو مطلوبی رعایت می شود و در این راستا تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری می بایست رعایت دستورالعمل های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا را بصورت ویژه مدنظر قرار دهند.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: فضای برنامه آموزشی شاد نیازمند ایجاد حس عاطفی بین معلمین و دانش آموزان است و در این راستا ضرورت دارد تمهیداتی توسط کارشناسان و صاحب نظران مربوطه در نظر گرفته شود.
توکلی کجانی تاکید کرد: مرکز شهرستان ری با کمبود فضای آموزشی مواجه است و خیرین نیز آمادگی احداث مدرسه را دارند اما واگذاری زمین بایستی توسط شهرداری تهران صورت گیرد.
این مسئول یادآور شد: تعدادی از دانش آموزان شهرستان ری به علت نداشتن گوشی هوشمند به برنامه شاد جهت دریافت آموزش های دروس دسترسی ندارند و در این راستا بخشداران، شهرداران و دهیاران با مشارکت خیرین با شناسایی این دانش آموزان، اقدام به تهیه گوشی هوشمند نمایند تا تمامی فرزندان ری از آموزش برنامه شاد استفاده کنند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

برچسب‌ها شهرستان ری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان ری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نماینده مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور آموزش و پرورش شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تاکنون هیچ گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، بهنام اسماعیلی در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان‌های استان در فضای مجازی با موضوع توزیع نشدن شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی اظهار کرد: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان‌ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی‌های لازم توسط مسئولان بهداشت صورت پذیرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه‌برداری و بررسی می‌شود، بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان است که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به طور معمول ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

کد خبر 746846

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری