Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی گفت: نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه درباره آمار قبول شدگان نهایی نیز توضیح داد: تعداد کل قبولی کاردانی به کارشناسی ۳۱ هزار و ۵۳۱ نفر است که از این تعداد ۱۴ هزار ۸۴۴ نفر زن و ۱۶ هزار و ۶۸۷ نفر مرد هستند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: تعداد قبول شدگان در دوره‌های روزانه ۲۱ هزار و ۱۶۲ نفر هستند و در دوره‌های شبانه نیز ۲ هزار و ۹۳۸ نفر قبول شده اند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: در دوره‌های غیرانتفاعی نیز ۶ هزار و ۹۹۱ نفر پذیرش شده اند. در دوره‌های مجازی ۲۹ نفر و در دوره‌های مجازی غیر انتفاعی ۲۰۵ نفر قبول شده اند.

او در ادامه درباره دوره‌های شهریه پرداز نیز اظهار کرد: در دوره‌های شهریه پرداز کاردانی به کارشناسی نیز ۲۱۵ نفر در دوره‌های با آزمون و ۲۳ هزار و ۲۵۷ نفر در دوره‌های بدون آزمون پذیرش شده اند.

زرین آمیزی گفت: ۲ هزار و ۶۶ نفر هم برای رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی چند برابر ظرفیت برای مصاحبه معرفی شده اند.

او اضافه کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام ضرورت دارد در تاریخ ۲۴ مهر ۹۹ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش اضافه کرد: درصورتی که دانشگاه یا موسسه‌ای، در درگاه اطلاع‌رسانی خود برنامه زمانی برای ثبت‌نام قرار نداده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است در یکی از روز‌های دو‌شنبه ۲۸ مهر و یا سه‌شنبه ۲۹ مهر برای ثبت‌نام به محل قبولی خود مراجعه کنند.  پذیرفته‌شدگان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای لازم است برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی www.tvu.ac.ir  و یا به درگاه اطلاع رسانی دانشکده یا آموزشکده محل قبولی خود مراجعه کنند.

زرین آمیزی در ادامه درباره مدارکی که پذیرفته شدگان برای ثبت نام بایستی به همراه داشته باشند نیز گفت: اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و دو برگ تصویر پشت و روی آن، شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری، مدرک وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) مدارکی است که داوطلبان باید به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور کاردانی به کارشناسی کاردانی به کارشناسی درگاه اطلاع رسانی پذیرفته شدگان برای ثبت نام سازمان سنجش شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم

رژیم صهیونیستی که از زمان تاسیس خود یک رژیم اشغالگر بود، از سال ۱۹۶۷ عملا به یک رژیم اشغالگر آپارتایدی تبدیل شد که اقدام به دسته بندی فلسطینیان در رده‌ای پایین‌تر از یهودیان کرده و از انجام هیچ گونه بدرفتاری نسبت به آنها فروگذار نکرده است. نسل کشی فعلی فلسطینیان در غزه تنها گوشه‌ای از عقاید صهیونیست‌ها است.

به گزارش الجزیره، ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که واشنگتن، اسرائیل را برای انجام تحقیقات پیرامون بدرفتاری با بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار خواهد داد.  

این سخنان پاتل پس از آن مطرح می‌شود که آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطین موسوم به آنروا گزارشی را منتشر ساخته است که براساس آن جزئیات جدیدی از بدرفتاری با بازداشت شدگان فلسطینی در بند اسرائیل افشا شده است.  

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گزارش‌ها پیرامون این موضوع را به شدت ناراحت کننده خواند و اعلام کرد: واشنگتن در این زمینه اسرائیل، متحد نزدیک خود را برای انجام تحقیقات جامع تحت فشار قرار خواهد داد.  

گروه‌های حقوق بشری می‌گویند درخواست‌های پیشین آمریکا برای انجام چنین تحقیقاتی ناکافی بوده است.  

گزارش سازمان آنروا شامل شهادت بیش از یکصد بازداشت شده فلسطینی می‌شود که از بند رژیم صهیونیستی آزاد شده‌اند. سوء رفتار‌های رژیم صهیونیستی شامل عدم ارائه غذا، آب و یا دسترسی به سرویس بهداشتی برای ساعت‌ها درحالی که دستان و پا‌های این افراد بسته بوده است.  

برخی دیگر از فلسطینیان در معرض بازرسی بدنی نامناسب، دست زدن و نیز کتک خوردن قرار گرفته‌اند. این اقدامات در دسته تجاوزات جنسی و تعرض دسته بندی می‌شود.  

مقامات آمریکایی در حالی مدعی تحت فشار قرار دادن اسرائیل برای روشن شدن ابعاد این ماجرا هستند که تاکنون چشمان خود را به روی کشتار ۳۴ هزار غیرنظامی فلسطینی و ویران شدن بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی در غزه بسته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳