Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:27:14 GMT

رؤسای ستادکل ارتش ترکیه و قطر دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۰۸۰۷

رؤسای ستادکل ارتش ترکیه و قطر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، «ژنرال یاشار گولر» رئیس ستادکل ارتش ترکیه امروز سه‌شنبه با غانم بن شاهین الغانم رئیس ستاد مشترک ارتش قطر در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.

ستادکل ارتش ترکیه با صدور پیامی توئیتری اعلام کرد که الغانم در چارچوب یک سفر رسمی به آنکارا آمده است.

با وجود اینکه خبرگزاری دولتی ترکیه در خصوص محورهای این دیدار تا کنون اخباری را رسانه ای نکرده است، اما با توجه به پیشینه روابط میان دو طرف، بحث و بررسی در خصوص راه های توسعه و تعمیق روابط نظامی میان آنکارا و دوحه به ویژه پس از تحریم قطر توسط ۴ کشور عربی منطقه از محورهای این گفتگو به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5047668

منبع: مهر

کلیدواژه: قطر ترکیه آنکارا ستاد مشترک ارتش ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین مناقشه قره باغ روسیه عربستان سعودی ترکیه لبنان سوریه ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با گذشت ۲۰۲ روز از جنگ در باریکه غزه و در شرایطی که رژیم اشغالگر به هیچ کدام از اهداف اعلامی اولیه خود دست نیافته است؛ مقامات این رژیم بر یورش زمینی به استان رفح اصرار دارند. مقامات تل آویو مدعی هستند که بدون این عملیات امکان پیروزی در جنگ را ندارند؛ ادعایی که با تردید محافل صهیونیستی مواجه است.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حزب الله شمال فلسطین اشغالی را با کاتیوشا هدف قرار داد

در این میان ممانعت صهیونیست‌ها از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، موجب شیوع شدید گرسنگی و سوءتغذیه به خصوص در میان کودکان شده است.

در سطح سیاسی نیز رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که رؤسای ستاد کل ارتش و شاباک امروز برای گفت‌وگو با مقامات مصری در خصوص یورش به رفح به قاهره سفر کرده‌اند.

در همین حال «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در واکنش به کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه، صرفا ابراز نگرانی کرد.

کاربران محترم مهمترین تحولات دویست و دومین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص یورش به رفح

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که دفتر بنیامین نتانیاهو به وزرا خبر داده است که بعداز ظهر امروز (پنج شنبه) در «نشست مهم» کابینه جنگ در چارچوب آمادگی برای حمله زمینی به رفح شرکت کنند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل در جنوب لبنان

ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد امروز اطراف روستاهای «مارون الراس» و «حولا» در جنوب لبنان را چندین مرتبه هدف حمله قرار داد.

۵ شهید در بمباران خانه‌ای در رفح

پهپادهای ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد امروز خانه‌ای در شرق رفح را هدف قرار دادند که این حمله تاکنون ۵ شهید در پی داشته است.

دو تن از شهدا کودکان ۶ و ۸ ساله هستند.

شهادت یک جوان فلسطینی در رام‌الله

«خالد عرقاوی» که چندی پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بامداد امروز در بیمارستان شهر رام‌الله به خیل شهدای فلسطینی پیوست.

الجزایر:کمک‌های هوایی تنها ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

«عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها ۳ دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1228383 برچسب‌ها رفح

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان