Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@18:03:25 GMT

تعرض به دختر دانش‌آموز در بوتیک

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۱۴۵۱

تعرض به دختر دانش‌آموز در بوتیک

رسیدگی به این پرونده از اواخر هفته گذشته با شکایت دختر ۱۴ ساله‌ای به نام نازنین که به‌همراه پدرش به اداره پلیس آمده بود، آغاز شد.

پدر نازنین به مأموران گفت: جمعه شب پس از بازگشت دخترم به خانه متوجه وضعیت آشفته روحی و جسمی او شدم دخترم به شدت تب داشت و فکر کردیم که ممکن است به کرونا مبتلا شده باشد از این‌رو نازنین را به بیمارستان بردیم، اما در آنجا بود که فهمیدم به هم ریختگی و تب او ناشی از کرونا نبوده و او توسط فردی به نام مهران اغفال شده و مورد تعرض قرار گرفته است و حالا از این جوان شکایت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با ثبت این شکایت پرونده برای رسیدگی به شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز ارسال شد و نازنین در رابطه با موضوع پرونده به قاضی گفت: سه ماه پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مهران آشنا شدم. او مدعی بود که صاحب یک بوتیک در یک مجتمع تجاری است و در مدت آشنایی‌مان به من علاقه‌مند شده و دوست دارد که همدیگر را از نزدیک ببینیم. با ملاقات حضوری مخالفت کردم تا اینکه با چرب زبانی‌های او قانع شدم که به محل کارش بروم. روز جمعه به پدر و مادرم گفتم که با یکی از همکلاسی‌هایم قرار دارم و به این بهانه به محل قرار یعنی همان بوتیک مهران رفتم. چند دقیقه پس‌از ورودم به مغازه مهران در را قفل و به من تعرض کرد.

پس از اظهارات شاکی نوجوان تحقیقات در خصوص شناسایی متهم آغاز و مشخص شد که او صاحب بوتیک مورد نظر نبوده و تنها به‌عنوان شاگرد در آنجا فعالیت می‌کرده و روز جمعه با توجه به خلوت بودن پاساژ به‌دلیل شیوع بیماری کرونا از فرصت استفاده کرده و دختر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

قاضی پرونده پس از شنیدن اظهارات شاکی دستور بازداشت متهم را صادر کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث تجاوز بوتیک پلیس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه

حق گشایی گفت: در طرح رایگان فلورایدتراپی دندان‌های دانش آموز مدارس ابتدایی مراغه ۲ بار به صورت رایگان فلورایدتراپی می‌شود.

حق گشایی افزود: این طرح به همت کارشناسان دندان خانه‌ها و مراکز بهداشت در مدارس شهری و روستایی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: فلورایدتراپی روشی ایمن، بی خطر و بدون درد برای جلوگیری از پوسیدگی دندان در کودکان ۶ تا ۱۴ سال است.

 معاون بهداشتی رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: در این طرح بهداشتی دندان‌های دانش آموزان معاینه و آنهایی که پوسیدگی بیش از حد و نیاز به جرم گیری دارند به پزشک متخصص معرفی می‌شوند.

حق گشایی افزود: در این طرح فلوراید روی دندان‌ها مالیده می‌شود تا مینای دندان تقویت شده و مقاومت بیشتری در برابر پوسیدگی داشته باشد.

وی گفت: این طرح امسال در ۲۰۰ مدرسه ابتدایی مراغه اجرا خواهد شد.

در شهرستان مراغه بیش از ۵۳ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد