Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میرشمسی سه‌شنبه شب پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: فینال رقابت‌های لیگ برتر در سطح ملی برگزار شد و به حریف برای کسب عنوان قهرمانی تبریک می‎گویم.

وی بیان کرد: بازیکنان گلساپوش نیز بازی جانانه‎ای در بازی امشب ارائه کردند ولی با اختلاف یک گل متحمل شکست شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرشمسی ادامه داد: با این وجود به بازیکنان تیم گلساپوش یزد خداقوت و خسته نباشید می‌گویم  چراکه آنها هر چه که در توان داشتند را رو کردند.

وی اضافه کرد: تیم گلساپوش یزد در دیدار قبل از فینال برابر تیم فرش حداد اصفهان متحمل شکست شد ولی این بازی اهمیت زیادی در تعیین قهرمان رقابت‌های لیگ نداشت چون در هر صورت تیم ما برای عنوان قهرمانی باید در بازی امشب در وقت قانونی به برتری دست پیدا می‎کرد.

میرشمسی گفت: با این حال چنانچه در بازی با نماینده اصفهان پیروز از زمین خارج می‏‌شدیم با نتیجه ۵ بر ۴ که در بازی امشب رقم خورد بازی به وقت اضافه کشیده می‌‏شد و با رفتن بازی به وقت اضافه قهرمانی به گلساپوش می‏‌رسید.

وی در ارتباط با وضعیت مالی تیمش گفت: شرایط خاص اقتصادی کشور بر تیم گلساپوش نیز حکفرما بود و نتوانستند مانند سال‌‏های قبل از تیم حمایت کنند.

میرشمسی افزود: وعده‌هایی در این زمینه به تیم داده شده که انتظار می‌‏رود با تحقق این وعده‌ها سال آینده با قدرت بیشتری در رقابت‌ها حاضر شویم.

وی در ارتباط با ظرفیت بازیکنان برای دعوت به تیم ملی نیز عنوان کرد: این تیم حداقل پنج بازیکن در حد تیم ملی دارد که امید می‌رود با تصمیم کادر فنی به تیم ملی دعوت شوند.

پارس جنوبی بوشهر با این برد هفتمین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را جشن گرفت.

گلساپوش یزد نیز برای چهارمین سال عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را از آن خود کرد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال گلساپوش یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال گلساپوش یزد لیگ برتر فوتبال گلساپوش یزد اخبار کنکور لیگ برتر فوتبال گلساپوش یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب ماندگی جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی در پارس جنوبی جبران شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این‌که این منطقه مهم صنعتی و تولیدی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد، گفت: منطقه پارس جنوبی که تا کنون افزون بر ۱۵۰ میلیارد دلار در آن سرمایه‌گذاری شده است در عرصه تولید، صادرات، اشتغال و اقتصاد دریا محور نقش مهم و اثرگذاری دارد.

وی با اشاره به این‌که عمده صادرات میعانات گازی کشور از پارس جنوبی صورت می‌گیرد، گفت: ۵۰ درصد محصولات صنایع پتروشیمی ایران در استان بوشهر و منطقه پارس جنوبی تولید می‌شود و این درحالی است که بیش از ۷۲ درصد گاز مصرفی کشور از این منطقه مهم تولید و به خطوط سراسری منتقل می‌شود.

استاندار بوشهر منطقه پارس جنوبی را از نقاط مهم، استراتژیک و حساس کشور دانست و اظهار کرد: توجه به حوزه امنیت و پایش نظارتی و ایمنی این منطقه صنعتی باید در اولویت برنامه‌ها باید قرار داشته باشد.

وی یکی از مصوبات مهم دولت را جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی استان بوشهر در صنایع مختلف پارس جنوبی دانست و افزود: اشتغال نیرو‌های بومی در تأسیسات این منطقه هم به نفع منافع ملی است و هم این‌که هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و سبب پایداری جمعیت می‌شود.

محمدی‌زاده با تاکید بر این‌که همه ما مسئولان مکلف به اجرایی شدن مصوبات دولت هستیم، اضافه کرد: برای تحقق مصوبات دولت در بکارگیری نیرو‌های بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی که اکنون از برنامه عقب‌مانده است باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به تصویب سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد تومانی وزارت نفت و صنایع پتروشیمی در استان بوشهر در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان، اظهار کرد: این اعتبار باید بر اساس مصوبه هیئت دولت در مدت سه سال در طرح‌های مختلف هزینه شود.

استاندار بوشهر با اشاره به خرید کالا‌های مورد نیاز صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از تولیدات داخلی استان بوشهر، یادآور شد: استان بوشهر در عرصه تولیدات محصولات مختلف از جمله گوشت مرغ، محصولات کشاورزی مانند خرما، تولیدات کالا‌های صنعتی و دیگر محصولات از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید کالا‌های مورد نیاز منطقه پارس جنوبی از داخل استان بوشهر خریداری شود.

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • عقب‌ماندگی جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیرو‌های بومی استان بوشهر جبران شود
  • عقب ماندگی جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی در پارس جنوبی جبران شود
  • کالاهای موردنیاز پارس جنوبی از تولیدکنندگان استان بوشهر تامین شود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • عقب‌ماندگی اشتغال بوشهری‌ها در پارس جنوبی جبران شود