Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@17:57:13 GMT

قرارداد رحمتی با شهرخودرو امضا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۱۹۶۵

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، پس از انتخاب سیدمهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان پیش از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ظهر امروز قرارداد رسمی سرمربیگری رحمتی میان وی و مالک باشگاه شهرخودرو به امضا رسید.

مطابق با نظر هیأت ‌مدیره، فرهاد حمیداوی این قرارداد را به مدت سه سال با سرمربی جوان و آینده‌دار باشگاه شهرخودرو به امضا رساند تا رحمتی بتواند اهداف خود را در قالب برنامه‌های بلندمدت، به مرحله اجرا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ سیدمهدی رحمتی با سوابق درخشان در بازی‌های ملی و باشگاهی در زمره سرمایه‌های فوتبال ایران به‌شمار می‌آید که کار مربیگری خود را از شهرخودرو خراسان استارت زده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهر خودرو مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی و هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به سریلانکا، ۵ سند همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌وفناوری در حضور «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور کشورمان و «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا به امضا رسید.

رئیسی صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای سریلانکایی خود قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در صدر هیأتی بلندپایه برای سفری یک روزه به سریلانکا رفته است. وزیر نیرو نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی کرده و در این سفر ۳ پروژه حوزه انرژی این کشور شامل انتقال آب، سدسازی و نیروگاه سازی که به دست توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌