Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:02:56 GMT

خاطرات لئو مسی برای مانوئل نویر زنده شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۲۴۴۲

خاطرات لئو مسی برای مانوئل نویر زنده شد! (عکس)

مانول نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان امشب سه بار در مقابل ستاره های سوئیس تسلیم شد.


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در ادامه روند پرفراز و نشیب خود در خانه مقابل سوئیس با نتیجه 3-3 متوقف شد تا احتمالا انتقادات از یوواخیم لوو و تیمش دوباره افزایش یابد. مانئل نویر، دروازه بان و کاپیتان ژرمن ها امشب سه بار در مقابل بازیکنان سوئیس مغلوب شد و شب شواری را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما مانوئل نویر اگرچه در بازی امشب چند عکس العمل خوب نیز داشت و پیش از به ثمر رسیدن گل دوم با یک دبل سیو در مقابل ضربات بازیکنان حریف مقاومت می کرد، اما در نهایت سه بار در مقابل سوئیس دروازه خود را باز شده دید و یکی از بدترین شب های خود در دوران حضور در ترکیب تیم ملی آلمان را تجربه کرد.

 

 

 

در دقیقه 25 و روی پاس سفروویچ بود که فرئولر در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و اگرچه مانوئل نویر تلاش کرد با خروج از دروازه شرایط را برای فرئولر دشوار سازد، اما این بازیکن با یک ضربه چیپ فنی و فوق العاده موفق شد دروازه ژرمن ها را باز کند و تلاش آنتونی رودیگر نیز برای نجات دروازه نتیجه نداد.

 

شکل به ثمر رسیدن این گل خاطرات تلخ بازی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در سال 2015 را برای مانوئل نویر زنده کرد. در آن شبی که در نوکمپ لیونل مسی بسیار آماده بود، ستاره آرژانتینی در اواخر بازی موفق شد از ژروم بواتنگ به شکلی تماشایی گذر کرده و با یک ضربه چیپ و فوق العاده دروازه بایرن مونیخ را باز کند.

 

تا سالهای سال و همچنان هواداران بارسلونا و لیونل مسی با آن گل برای هواداران بایرن کری می خوانند و امشب آن خاطره بد این بار در عرصه ملی برای مانوئل نویر تکرار شد.

 

بارسلونا لیونل مسی مانوئل نویر تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی مانوئل نویر تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب

یکی از خبر‌های تلخ این هفته درگذشت فرهاد چیذری، مربی بدنساز با سابقه فوتبال بود که علاوه بر حضور در تیم‌های مطرح، مربی شخصی بازیکنان هم بود.

فرهاد چیذری در لیگ دوازدهم در پرسپولیس به‌عنوان مربی بدنساز کار می‌کرد و عضوی از کادرفنی سرخپوشان بود.

حالا تصویری از تمرین آن زمان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر منتشر شده که مرحوم فرهاد چیذری در حال تمرین دادن هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس است. آسمانی شدن هردوی آنها شوک بزرگی برای فوتبالی‌ها بود.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • مانوئل نویر و چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره