Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حیدری بریدی عصر سه‌شنبه در نشست با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای کمک به بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در استان بوشهر صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: در راستای بازسازی مناطق سیل‌زده استان بوشهر، ۵۱ میلیارد تومان برای پرداخت به منازل آسیب دیده شهری و روستایی کنگان، جم، دیر، دشتستان و گناوه تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری بریدی از پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ چهار درصد به هر واحد آسیب‌دیده شهری خبر داد و افزود: همچنین برای هر واحد ۱۵ میلیون تومان وام معیشتی کم‌بهره و ۲۹ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: برای هر واحد مسکونی شهری برای بازسازی در مجموع ۹۴ میلیون تومان به صورت وام چهار درصد و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌های کنگان، جم، دیر، دشتستان و گناوه، به صاحبان واحدهای آسیب‌دیده روستایی ۴۰ میلیون تومان وام با سود چهار درصد، ۱۵ میلیون تومان تسهیلات کم بهره معیشتی و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

حیدری بریدی خاطرنشان کرد: در مجموع ۸۰ میلیون تومان وام کم بهره و کمک بلاعوض برای بازسازی هر واحد مسکونی روستایی آسیب دیده از سیل پرداخت می‌شود.

وی افزود: ۳۰ میلیون تومان وام بازسازی و معیشتی با نرخ سود چهار درصد و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ۵۷۶ واحد مسکونی که آسیب دیده‌اند پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به سهم دو هزار و ۳۰۰ واحدی استان بوشهر در طرح اقدام ملی مسکن، تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی دو هزار و ۲۱ قطعه زمین در ۱۲ شهر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن واگذار کرده است.

وی ادامه داد: برای شرکت در طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر تاکنون ۲ هزار و ۹۷۰ نفر ثبت نام کرده‌اند.

لزوم تسریع در پیشبرد پروژه‌ها

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از خدمات گسترده بنیاد مسکن در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگار امام راحل است.

عبدالکریم جمیری با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی استان اضافه کرد: تلاش داریم تا در سطح کلان برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی استان بوشهر پیگیری لازم را داشته باشیم.

کد خبر 5047762

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن بوشهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن بوشهر نماینده بوشهر گناوه و دیلم در مجلس ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم خطبه های نماز جمعه طرح اقدام ملی مسکن میلیون تومان وام پرداخت می شود استان بوشهر کمک بلاعوض بنیاد مسکن آسیب دیده چهار درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رحمانی خلیلی در گرمسار گفت:  تا دو سال آینده یک میلیون قطعه زمین روستایی به روستاییان بدون مسکن واگذار می‌شود.

وی افزود : تاکنون ۳۵۰ هزار زمین روستایی واگذار شده که از این تعداد ۹۰ هزار  پرونده وارد مرحله انعقاد قرارداد برای ساخت شده است.
خلیلی در ادامه افزود: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه روستایی تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۵ درصد به متقاضیان با باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.
وی افزود:در حوزه طرح‌های نهضت ملی مسکن در حوزه شهری نیز بنیاد مسکن ۲۰۰  هزار واحد به صورت ویلایی و انبوه سازی در قرار داد خود دارد.
معاون برنامه ریزی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت : استفاده زا فناوری‌های نوین و هوشمند سازیواحد هیا مسکونی در دست اجرا است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود