Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: پیکان را برای قهرمانی بستیم اما برای تحقق این امر مطمئن نیستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میترا شعبانیان، سرمربی تیم والیبال پیکان درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ بانوان اظهار کرد: خوشبختانه تیم پیکان وضعیت خوبی  دارد، مدتی است که تمریناتمان را آغاز کردیم فقط در این بین یکی از بازیکنان مشکوک به کرونا بود که تا چند روز دیگر هم پس از پشت‌سر گذاشتن دوران قرنطینه به جمع تیم اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تا شروع مسابقات با همین انگیزه و آمادگی پیش برویم و یک لیگ بدون مشکل را شاهد باشیم.

او در مورد شکل برگزاری مسابقات توضیح داد: روزی که برای برگزاری لیگ جلسه برگزار شد مقرر شد که امسال هم لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما حالا با مشکلاتی که در بخش آقایان به وجود آمده است از گوشه و کنار شنیده می‌شود که ممکن است لیگ به صورت متمرکز باشد. قطعا هر اتفاقی که رخ بدهد بخاطر شرایطی است که کرونا به وجود آورده است. من بشخصه موافق شیوه متمرکز نیستم چون این روش هم مشکلات خاص خودش را دارد.

شعبانیان با اشاره به هدفگذاری باشگاه گفت: پیکان در سال نخست حضورش در لیگ عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دومین سال هم نایب قهرمان شد. سال سوم هدفگذاری ما جوانگرایی بود که به خوبی هم در آن دوره این اتفاق افتاد و سال قبل هم نیمه کار ماند. با این روند امسال برنامه ما برای قهرمانی بود ولی با وجود کرونا و اتفاق‌هایی که ممکن است رخ بدهد با قاطعیت نمی‌توان در خصوص اهداف صحبت کرد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال میترا شعبانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی