Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: بخشی از خدمات اولویت‌دار سازمان بهزیستی استان ارائه ویزیت به بیماران اعصاب و روان در منزل است که متخصص روانپزشک، پزشک، پرستار، مددکار و روانشناس با نازل ترین قیمت بیماران را معاینه می‌کنند. - اخبار استانها -

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین ، با بیان اینکه بیماران دچار اختلال روانی تحت مراقبت سازمان بهزیستی استان قزوین 527 نفر خانم و هزار و 263 نفر آقا هستند اظهار داشت: معمولا هنگامی که خانم‌ها دچار بیماری روانی می‌شوند، همسرانشان از آن‌ها مراقبت می‌کنند اما این موضوع در مورد آقایان بیمار کمتر صدق می‌کند زیرا آقایان در اخلال ظرفیت غیرقابل کنترل‌تر هستند و خانواده‌ها به همین علت این افراد به مرکز حمایتی مثل بهزیستی معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار نوع خدمت به بیماران دچار اختلال روانی ارائه می‌کنیم، افزود: از بیماران اعصاب و روان در مراکز تحت نظر بهزیستی به شکل 24 ساعته در طول 365 روز سال نگهداری مستمر به عمل می‌آید.

راه‌اندازی سامانه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در مراکز بهزیستی کرمانشاه گزارش نشده است آغاز روز شمار برای پیوستن به پویش "ایران همدل" با هدف کمک به مددجویان بهزیستی و امداد

وارثی تصریح کرد: بخشی از خدمات اولویت‌دار سازمان بهزیستی استان ارائه ویزیت به بیماران اعصاب و روان در منزل است که متخصص روانپزشک، پزشک، پرستار، مددکار و روانشناس با نازل ترین قیمت بیمارانی که تمایلی به رفتن به روانپزشکی ندارند را در منزل معاینه و سپس دارو و درمان را به صورت ماهانه کنترل می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: تعدادی از بیماران اعصاب و روان به صورت روزانه در کلاس‌های روانشناسی و ساخت صنایع دستی در مراکز تعیین شده از سوی بهزیستی حاضر می‌شوند این در حالی است که این خدمات به علت شیوع کرونا کمرنگ‌تر شده است. 

وی قسمت دیگری از سیاست‌های مهم سازمان بهزیستی را ایجاد خانه یک چهارم راهی برشمرد و خاطرنشان کرد: 10 نفر از افرادی که بیماری خفیف و روانی شبیه به هم دارند را انتخاب و آسایشگاهی برای آن‌ها فراهم کردیم تا با نظارت سازمان بهزیستی در کنار یکدیگر زندگی کنند این در حالی است که اگر وارد این مراکز شوید به هیچ عنوان احساس اینکه آن 10 نفر بیماری روانی هستند به شما منتقل نمی‌شود بلکه انگار یک خانواده‌ هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانبازان اعصاب و روان مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر استانداری قزوین جانبازان اعصاب و روان استانداری قزوین بیماران اعصاب و روان سازمان بهزیستی بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/قزوین وقوع انفجار در منزل مسکونی واقع در شهرک کوثر قزوین ۵ مصدوم به جا گذاشت.

این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است. این مصدومان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 در این انفجار طبقه سوم یک باب منزل مسکونی تخریب و خسارت‌های قابل توجهی به تجهیزات منزل و یک دستگاه خودرو پراید وارد شد.

به گفته سیدجمال حسینی، افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین این انفجار در طبقه سوم یک منزل مسکونی واقع در شهرک کوثر رخ داده است و آتش‌نشانان ضمن ایمن‌سازی محل، در حال علت‌یابی دقیق حادثه هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هزینه ویزیت سگ، گربه و پرنده های خانگی: شروع قیمت از ۴۰۰ هزار تومان (عکس)
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • افراد از مراکز بهزیستی ترخیص نمی‌شوند تا به استقلال برسند
  • برقراری بیش از ۹۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی در سال گذشته
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به ۲میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی
  • ارائه خدمات به بیش از دو میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جای گذاشت