Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا خروج واشنگتن از شورای حقوق بشر سازمان ملل را توجیه کرد.

بر این اساس، وی در حساب شخصی خود در صفحه توئیتر خود نوشت: انتخاب چین، روسیه و کوبا برای عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل اعتبار تصمیم آمریکا در زمینه خروج از این شورا در سال ۲۰۱۸ و استفاده از مراجع دیگر برای مراقبت و ارتقای حقوق بشر جهانی را تأیید می‌کند!

وی تاکید کرد: در نشست مجمع عمومی امسال هم ما دقیقاً همین کار را کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با نادیده گرفتن اقدامات ضد حقوق بشری دولت آمریکا در داخل و خارج از این کشور مدعی شد: تعهد آمریکا به حقوق بشر چیزی فراتر از سخن گفتن صرف است. ما ناقضان حقوق بشر را در سین کیانگ، میانمار، ایران و جا‌های دیگر شناسایی و مجازات کرده ایم و از همه کشور‌ها می‌خواهیم که فرصت را برای تعهد مجدد به اعلامیه جهانی حقوق بشر مغتنم بشمارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای حقوق بشر سازمان ملل آمریکا چین سازمان ملل شورای حقوق بشر پمپئو حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که مذاکرات با مقامات نیجر برای خروج نظامیان آمریکا از این کشور آغاز شده است.

این مقام پنتاگون مدعی شد که این کشور به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، با وجود مذاکرات برای خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش های رسانه ای، دولت واشنگتن یک هیات از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی آفریقای آمریکا را برای شرکت در مذاکرات به نیجر اعزام کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز این هفته به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دولت آمریکا به شورای نظامی حاکم بر نیجر اطلاع داده که در ماه‌های آینده هزار نظامی آمریکایی را از خاک نیجر خارج می‌کند.

کد خبر 6086845

دیگر خبرها

  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • واکنش آرمین به وتوی عضویت فلسطین: شرم آور است
  • آرمین: شرم آور است
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • حمله محمود عباس به آمریکا
  • اسرائیل چند سفیر را احضار کرد
  • خشم تل آویو از کشورهایی که خواستار عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد شدند