Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ایگدری دبیر هیات سوارکاری گلستان گفت: هفته ششم مسابقات اسبدوانی فصل پاییز ۹۹ کشور فردا  پنج‌شنبه ۲۴ مهرماه  و بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری شهرستان آق‌قلا برگزار می‌شود.

او ادامه داد: تعداد ۵۹ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور و در مسافت‌های هزار و هزار و ۲۰۰ متر به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول افزود: مبلغ  یک میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۲۵۰ ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده این هفته از مسابقات که به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد.   او گفت: مسابقات برای علاقمندان سوارکاری پخش زنده اینترنتی خواهد شد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، با برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستایی منطقه مهران رود و میدان چای به همت هیأت سوارکاری تبریز و بخش باسمنج در راستای ترویج فرهنگ سنتی اسب سواری، هیأت چوگان استان صبح چهارشنبه مسابقه چوگان برگزار کرد.

چوگان بازان تبریز در پارک باغشمال جنب اداره پست مرکزی تبریز با استقبال شهروندان مسابقه برگزار کردند.

در پایان این مسابقه با حضور رشید شه شهی رئیس هیأت چوگان و دیگر مسئولین شهری به نفرات برتر و عوامل اجرایی مسابقه حکم و جوایز اهدا شد.

گفتنی است، برنامه زمانبندی این نمایشگاه به ترتیب ذیل می‌باشد؛

روز دوشنبه استعداد یابی و پونی کلاپ

روز سه شنبه بازی چوگان بازان استان

روز چهارشنبه پارادرساژ

روز پنجشنبه شوی سواره

روز جمعه شوی دستگردان و سیلمی

لازم به ذکر است، این برنامه با همکاری فرمانداری شهرستان تبریز، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، اداره ورزش و جوانان بخش باسمنج، بخشداری بخش باسمنج، شهرداری منطقه ۳ تبریز، سازمان میادین، هیأت سوارکاری استان، هیأت سوارکاری شهرستان تبریز، هیأت سوارکاری باسمنج، باشگاه‌های سوارکاری استان و هماهنگی غلامحسن دال در حال برگزاری است.

کد خبر 6080546

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور