Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@15:39:25 GMT

مجمع عمومی بانک دی آنلاین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۴۴۹۹

مجمع عمومی بانک دی آنلاین برگزار می شود

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده دوره مالی منتهی به اسفند 1398 بانک دی به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک دی به منظور بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند 1398، ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 24 مهر 1399 در ساختمان مرکزي شرکت بیمه دي واقع در تهران، خیابان میرداماد، بین خیابان نفت و بزرگراه مدرس، پلاک 239 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بر اساس این گزارش، با توجه به ابلاغیه 26 اسفند ماه سازمان بورس درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر کرده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، سهامداران گرامی می توانند به صورت آنلاین و از طریق لینک مستقیمhttp://live.day24.ir در این مجمع حضور یابند.


شایان ذکر است به منظور حفظ سلامتی حاضرین و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا، پذیرایی، توزیع فیزیکی صورت های مالی، گزارش فعالیت هیئت مدیره و مجامع و گزارش توجیحی افزایش سرمایه انجام نمی شود و سهامداران می توانند اطلاعات مورد نیاز را از سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) دریافت کنند.

گفتنی است؛ دستور جلسه این مجمع، استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی،روزنامه کثیرالانتشار،تکمیل اعضای هیئت مدیره و سایر مواردی است که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی پول نیوز سهامداران کدال سهام مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر نصراللهی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصرالهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • منظور از صورت سود و زیان چیست؟
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • کاهش تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اسفند ۱۴۰۲به ۲۴.۵ درصد