Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی مدت یاد شده ۷۵ مدرسه و فضای آموزشی در سطح شهرها و روستاهای این استان احداث شده که در مجموع ۲۲۴ کلاس درس به سرانه آموزشی استان اضافه کرده است.

وی افزود: یک هزار و ۲۸۱ کلاس درس استان ایلام نیز در طول ۳۰ ماه گذشته به سیستم های سرمایشی و گرمایشی تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشمندسازی ۲۲۴ کلاس درس استان ایلام

معاون استاندار ایلام یادآور شد: ۲۲۴ کلاس درس نیز به منظور استفاده هرچه بیشتر دانش آموزان از فناوری های نوین هوشمندسازی شده است.

کرمی ورزش را از مهم ترین راهکارها برای ارتقا نشاط و شادی در میان دانش آموزان برشمرد و تاکید کرد: ۱۶ فضای ورزشی نیز در طول ۳۰ ماه گذشته در سطح مدارس استان ایلام ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: ۹۰۰ میلیارد ریال طی ۲. ۵ سال گذشته برای احداث و تجهیز مدارس در استان ایلام هزینه شده که ۵۳۰ میلیارد ریال از این مقدار از طریق خیرین تامین شده است.

تصویب طرح جامع چهار شهر استان ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به تکمیل طرح جامع و تفصیلی شهرهای استان اشاره کرد و گفت: طرح جامع چهار شهر در مدت یاد شده تهیه و تصویب شده و فرآیند انجام آن در پنج شهر دیگر نیز در دست اقدام است، ضمن اینکه طرح جامع شهر ایلام نیز برای بازنگری به تصویب رسیده است.

کرمی اظهار داشت: یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در طول ۳۰ ماه گذشته در این استان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال تکمیل و به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.

وی به تسهیلات پرداختی به منظور احیا ، نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی استان اشاره کرد و ادامه داد: طی مدت یاد شده یک هزار واحد مسکونی در قالب ۱۱۱ قطعه و به مساحت ۱۶ هکتار نوسازی شده است.

معاون استاندار ایلام همچنین احداث ۱۸ هزار مترمربع ساختمان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال را از دیگر برنامه های دولت در استان ایلام در حوزه مسکن عنوان کرد.

استان ایلام با مساحت ۲۰ هزار و ۱۳۸ کیلومترمربع دارای ۱۱ شهرستان و ۲۷ شهر است و بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته در سال ۹۵ بیش از ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مدارس استان ایلام هوشمندسازی مدارس مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان ایلام هوشمندسازی مدارس مدرسه سازی مدارس استان ایلام هوشمندسازی مدارس مدرسه سازی اخبار کنکور میلیارد ریال استان ایلام طرح جامع کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا خان محمدی،  رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در آیین افتتاح این مدرسه با قدردانی از اقدامات خیران در همراهی با دولت در ساخت فضا‌های آموزشی، اظهار کرد: باید قدردان مشارکت خیران عزیز باشیم که هزاران کیلومتر دورتر از منطقه نیت می‌کنند و در دورترین نقاط محروم کشور مدرسه می‌سازند، مدرسه امروز که تقریباً در نقطه صفر مرزی احداث شده است با افتتاح آن عملا مشکل فضای آموزش منطقه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با نیازسنجی، نقطه‌یابی و مکان‌یابی در مناطق محروم با کمک خیران عزیز و توجه ویژه دولت بتوانیم مشکل فضا‌های آموزشی در این مناطق را به درستی حل کنیم.

خان محمدی مطرح کرد: اگر بخواهیم هر منطقه روی پای خود بایستد و پیشرفت کند باید به مدرسه توجه کرد و در فضای استاندارد و ایمن است که یادگیری دانش آموزان افزایش پیدا خواهد کرد، هدف سازمان نوسازی مدارس کشور این است که شرایط مطلوب را برای تحصیل دانش آموزان عزیز مهیا کند.

۱۴۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان احداث شد

در ادامه میثم لک زایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: سال ۱۴۰۲ در شهرستان دشتیاری نیز ۱۴۰ کلاس درس احداث و تکمیل شد و در اختیار دانش آموزان منطقه قرار گرفت.

لک زایی با اشاره به این‌که در حال حاضر بیش از ۴۰ کلاس درس نیز در دست ساخت است، افزود: سرانه فضای آموزشی شهرستان دشتیاری به عدد ۴.۴ متر مربع به ازای هر دانش آموز است که ۰.۶ متر مربع بیشتر از میانگین استان است.

وی بیان کرد: مدرسه‌ای که امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن هستیم دارای ۶ کلاس درس و با زیربنای ۵۴۰ متر مربع تحت عنوان مدرسه ایران ما توسط خیر محترم حاج غلامحسین مطهری احداث و از محل اعتبارات دولتی تجهیز و آماده افتتاح و استفاده دانش آموزان مستعد منطقه شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان