Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@09:16:38 GMT

سعد الحارثی: بشار احمق است!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۴۶۵۴

سعد الحارثی: بشار احمق است!

خبرنگار سرشناس عربستانی به جدایی بشار رسن از پرسپولیس واکنش نشان داد و او را احمق خطاب کرد. ناطقان: بشار رسن شب گذشته با منتشر کردن یک  پست رسما از پرسپولیس خداحافظی کرد، این درحالی است که او با سرخ ها موفق شده بود که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند . حالا این مساله باعث تعجب خبرنگاران عربستانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





سعد الحارثی در واکنش به جدایی بشار رسن نوشت: "بشار احمق است چرا که او به جای کسب جام به دنبال پول است. ای بشار، تیم تو پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی باشگاهی راه پیدا کرده و حضور در یک لیگ قوی (ایران) را رد می کنی و راهی تیمی (باشگاه قطر) می شوی که سال هاست که هیچ جامی به دست نیاورده است".
منبع: ایسنا برچسب ها: بشار ، پرسپولیس ، ناطقان ، عربستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بشار پرسپولیس ناطقان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ نشان طلا بر گردن محمدهادی ساروی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر یوسوف ماتسی اف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ نشان طلا بر گردن محمدهادی ساروی
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا