Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 20 شرکت زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی تا پایان سال از طریق بورس واگذار می‌شود.
به گزازش شمانیوز و به نقل از فارس؛ محمد شریعتمداری در حاشیه دهمین نشست شورای عالی سلامت در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت‌های زیرمجموعه شستا از طریق بورس واگذار می‌شود، گفت: در نظر داریم شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، شستا را از طریق بورس عرضه کنیم و اکنون به تناسب آمادگی شورای عالی بورس و مقررات سازمان بورس، این شرکت‌ها یکی یکی در نوبت پذیرش در بورس قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ‌تا پایان سال 99 هر ماه یک شرکت از زیرمجموعه‌های شستا را برای واگذاری در بورس آماده می‌کنیم. منتهی شرط آن این است که این واگذاری‌ها به تصویب سازمان بورس برسد.
وی افزود: در مجموع 20 شرکت قابل واگذاری در تامین اجتماعی است که 12 شرکت از آنها زیرمجموعه شرکت شستا قرار دارند که با تأیید شورای عالی و سازمان بورس، در بورس اوراق بهادار تهران ارائه خواهد شد.
شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، شستا بعد از حدود 29 سال از تأسیس، امسال برای اولین‌بار وارد بورس شده و 10 درصد از سهام شستا به روش ثبت سفارش در بورس عرضه اولیه شد که در این عرضه اولیه بیش از 4 میلیون و 700 هزار نفر مشارکت کردند و ارزش بازار حدود 10 درصد رشد کرد و طبق گفته وزیر قرار است واگذاری سهام شستا تا سقف 20 درصد ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، اسدی گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار شد و افراد قبول شده بعد از طی مراحل اداری به شکل پیمانی جذب سازمان تأمین اجتماعی خواهند شد.
وی افزود: از مجموع داوطلبان، یک‌هزار و یازده نفر خانم و یک‌هزار و ۲۹ نفر آقا شرکت داشتند.
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یاداور شد نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ظرف مدت ۲۰ روز اعلام و مراحل بعدی از جمله فرآیند مصاحبه و گزینش را پیش رو خواهیم داشت.
این آزمون برای جذب چهار هزار و ۹۰۲ نفر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی کشور برگزارشد.

دیگر خبرها

  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان