Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پنجمین سالگرد شهادت شهید خیزاب با هدف پیروی از امر مقام معظم رهبری و تقدیر از مدافعان سلامت و کادر درمان به صورت کاملا محدود در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، بزرگداشت شهدا و یادآوری رشادت‌ها و بیان مکرر ویژگی‌های شخصیتی آنان سبب شناخت بیشتر نسل جوان نسبت به هدف والای جوانانی که جان خود را در راه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و وطن فدا کرده‌اند می‌شود و قطعا اگر مردم و به خصوص جوانان، رهرو واقعی راه این عزیزان باشند، نیم بیشتری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ روزها که متاسفانه بیماری کرونا در کشور جولان می‌دهد و جان هموطنانمان در اثر شیوع این ویروس منحوس روز به روز از دست می‌رود، رهبر انقلاب مکرر به عدم تجمع، رعایت اصول بهداشتی و پیروی از دستورالعمل‌های تصویب شده در ستاد ملی کرونا توصیه می‌کنند.

خانواده شهید مسلم خیزاب که از شهدای مدافع حرم بوده‌ است، امسال پنجمین سالگرد شهادت این شهید عزیز را با هدف پیروی از امر مقام معظم رهبری و تقدیر از مدافعان سلامت و کادر درمان که زحمات فراوان آن‌ها همچون جان‌فشانی رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل ارزشمند است، به صورت کاملا محدود در گلستان شهدای اصفهان و بر سر مزار شهید خیزاب با روضه‌خوانی مداحان اهل‌بیت(ع) برگزار کرده و مدعوین و دوستداران شهید به صورت مجازی در این مراسم حضور داشتند. 

همسر شهید خیزاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رابطه با این اقدام اظهار داشت: امسال پنجمین سالگرد این شهید والامقام بوده و هر سال مراسم نکوداشت شهید و یاد و خاطره 8 فرمانده شهید گردان یا زهرا(س) را به صورت مراسمی باشکوه برگزار می‌کردیم ولی امسال براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و خدا قوتی که قصد داشتیم به مدافعان سلامت بگوییم، مراسم را به صورت مجازی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: من هم از همین جا به مدافعان سلامت خداقوت می‌گویم که در این زمینه زحمت فراوان می‌کشند و ما فکر کردیم که با برگزاری مراسم به صورت مجازی شاید اقدام اندکی برای کمک به کادر درمان و جلوگیری از انتشار ویروس انجام داده ‌باشیم.

به پسرم یادآوری می‌کنم پدرت قهرمان بوده
خانم رنجبر در رابطه با مسائل موجود پس از شهادت شهید خیزاب بیان کرد: اگر بگویم در این 5 سال هیچ سختی وجود نداشته‌ است، درست نیست چرا که سختی‌ها و دلتنگی‌هایی وجود داشته ولی در این مسیر چیزی جز زیبایی ندیدیم و همیشه به پسرم یادآوری کردم که پدر یک قهرمان بوده ‌است و با وجود اینکه دلتنگی‌هایی می‌کند ولی اینجا قصد دارم از دوستان و همرزمان شهید خیزاب تشکر و قدردانی کنم که با محبت‌های بدون ترحمشان روحیه خاصی به محمدمهدی داده‌اند.

وی افزود: محمدمهدی سختی‌ها و صحبت‌هایی که در جامعه یا مدرسه برای او به خاطر عدم حضور فیزیکی پدر بوجود می‌آمد را با محبت دوستان شهید بهتر و بیشتر تحمل می‌کند و از نیروی انتظامی نیز تشکر می‌کنم چرا که با اجرای طرح "با یادگاران" فرزندان شهدا کمتر اذیت شده و همراه پلیس به مدرسه می‌رفتند و این موضوع باعث شد تا سایر بچه‌ها به آن‌ها نگویند شما پدر ندارید و سختی‌های موجود کمتر شد.

 مسئولان با صندلی‌های مسئولیت زمین‌گیر نشوند

همسر شهید خیزاب خطاب به مسئولان کشور گفت: مسئولان باید بدانند صندلی که به آن تکیه داده‌اند و اغلب آنان را زمین‌گیر کرده و می‌خواهند به مسئولیتشان ادامه دهند حاصل جان‌فشانی شهدا است و خون‌های زیادی برای آن ریخته شده و از آنها خواهش می‌کنم پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

وی ادامه داد: کشور خوب و مردمان خوبی داریم ولی متاسفانه با بی‌درایتی بعضی از مسئولان سختی‌های بیشتری به مردم تحمیل می‌شود و مسئولان فقط توجه داشته باشند که باید این صندلی‌ها را یک روز تحویل بدهند و مبادا این صندلی‌ها آنان را زمین‌گیر کرده باشد.

دیدار خانواده شهید خیزاب با رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان به روایت تصویر فرمانده لشکر14 امام حسین(ع): شهید خیزاب هنوز هم لشکر را هدایت می‌کند مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اصفهان: ترس و خوف به وجود شهید خیزاب راهی نداشت

به گزارش تسنیم شهید مسلم خیزاب از فرماندهان گردان یا زهرا(س) از لشکر 14 امام حسین(ع) بود که در تاریخ 20 مهر 1394 جهت دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/174/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مدافعان سلامت پنجمین سالگرد صورت مجازی شهید خیزاب سختی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان

سردار حجازی طی دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

در این مراسم سردار کرمی همرزم شهید حجازی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم، پیروزی بر رژیم طاغوت، پیروزی در جنگ تحمیلی و به تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چهره‌های شاخص مقاومت همچون شهید حجازی، سردار همدانی و سردار زاهدی به عنوان شهدای جریان مقاومت همگی انتخاب سردار سلیمانی بودند و توانستند کار را به خوبی پیش ببرند.

سردار کرمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نقشی برجسته داشت، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است.

وی همچنین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را حماقت این رژیم خواند و گفت: سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در تلافی این حمله خورد، در طول بیش از ۷۰ سال اشغال فلسطین نخورده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد