Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس در تعطیلات پیش رو هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌های شمالی ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ، در خصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور با توجه به تعطیلات پیش رو اظهار داشت: پلیس راهور هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌ها در تعطیلات پایان هفته ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این مطلب که مردم باید با درک شرایط از سفر‌های غیرضرور اجتناب کنند تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و این که بسیاری از استان‌ها در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند باید با عدم سفر به مدیریت این بیماری کمک کنیم.

سردار حسینی تأکید کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی کشور اعم از چالوس و هراز اعمال نمی‌شود و پلیس با آمادگی کامل در جاده‌ها حضور داشته و نسبت به مدیریت ترافیک و برخورد با تخلفاتی همچون حرکت در شانه خاکی و انحراف به چپ برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به این مطلب که یکطرفه شدن جاده‌ها مشکلات زیادی را برای بومی‌ها و ساکنان روستا‌های مسیر چالوس و همچنین افراد محلی در آبعلی، دماوند، مرزن‌آباد، گچسر، آمل، کرج و بخشی از ساکنان تهران ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس در اصل با یکطرفه کردن جاده‌ها مخالف است و با توجه به عدم ضرورت سفر در این ایام، هیچ اجباری برای یکطرفه کردن جاده‌ها و تسهیل در تردد‌ها قائل نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس راهور جاده شمال تعطیلات آخر هفته کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات