Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تقویم طرفداری امروز به بررسی اتفاقات ورزشی ایران و دنیا در روز بیست و سوم مهر ماه می پردازیم

تقویم طرفداری امروز به مهمترین اخبار حول ورزش ایران و دنیا روز بیست و سوم مهرماه دو دهه گذشته می پردازد.

تیم فوتبال ابومسلم خراسان بر کوپتداغ ترکمنستان غلبه کرد (1380/07/23)

در نخستین دیدار از مسابقات چهارجانبه فوتبال "جام لوله آک" تیم فوتبال ابومسلم خراسان مقابل تیم کوپتداغ ترکمنستان با نتیجه پرگل 7 بر 1 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عنایتی ، ستاره این بازی در دقایق 25 ، 41 و 54 ، حمید رجبی در دقیقه 43 ، پاشاعلی اف در دقایق 56 ،63 و رمضان شکری در دقیقه 89 گلهای ابومسلم را به ثمر رساندند.

نظر بایرام اف در دقیقه 80 تک گل تیم میهمان را زد. داوری این دیدار را علیرضا جعفرزاده برعهده داشت ، حسین نیکوزاده و هادی حسینی وی رادر امر قضاوت یاری کردند. جعفرزاده دراین دیدار به حسن رزاقپور از ابومسلم و سرگئی لبوف اخطار داد. درحاشیه : علی خسروی ومهدی خزایی دو بازیکن ایرانی بودند که در تیم کوپتداغ ترکمنستان مقابل ابومسلم بازی کردند. تیم های فوتبال استقلال تهران وفجر شهید سپاسی شیراز در ساعت 50/15 دقیقه در اطراف زمین چمن ورزشگاه تختی به مدت 30 دقیقه گرم کردند.

افغانستان به عضویت شورای المپیک آسیا پذیرفته شد (1381/07/23)

کمیته ملی المپیک افغانستان به عضویت شورای المپیک آسیایی پذیرفته شد.
عضویت افغانستان در این شورا پس از حاکمیت یافتن گروه طالبان در افغانستان و مخالفت این گروه با رقابت های ورزشی، به حالت تعلیق درآمده بود. دفتر کمیته ملی المپیک افغانستان سه شنبه شب با ارسال نمابری در کابل، افزود: عضویت افغانستان در شورای المپیک آسیایی در اجلاس اخیر این شورا پس از پایان مسابقات آسیایی بوسان کره جنوبی اعاده شده است. با عضویت دوباره افغانستان، تعداد اعضای شورای المپیک آسیا به 43 عضو رسید. افغانستان برای شرکت در رقابت های آسیایی بوسان کره جنوبی که روز دوشنبه پایان یافت، 35 ورزشکار در رشته های مختلف اعزام کرده بود که "رویا زمانی" تکواندوکار زن افغان، تنها مدال آور این گروه بود که به یک مدال برنز این مسابقات دست یافت. افغانستان در 18 سال گذشته به دلیل بروز جنک های طولانی، سالها از شرکت در رقابت های ورزشی بین المللی محروم بوده است.

"رونالد کومان": پرتغال، آلمان و ایتالیا در فوتبال یورو 2004 می درخشند (1382/07/23)

" رونالد کومان " ملی پوش سابق فوتبال هلند که با این تیم فاتح جام ملتهای اروپا در سال 1988 شد، روز چهارشنبه اعلام کرد: در جام ملتهای سال 2004، پرتغال ، آلمان و ایتالیا درخشش خواهند داشت . به گزارش خبرگزاری رویترز از استکهلم ، " کومان " که در حال حاضر رهبری تیم آژاکس امستردام هلند را به عهده دارد ، مطلب فـــوق را پس از پیروزی 5 بر صفر تیمش در یک دیدار دوستانه مقابل ژورگاردن استکهلم بیان کرد. وی در اظهارت خود اشاره کرد : تیم پرتغال که میزبانی رقابتهای جام ملتهای اروپا در سال 2004 را به عهده دارد، در میان مدعیان درجه اول از بخت زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است. " کومان " گفت: در حال حاضر پرتغال دارای یک تیم بسیار خوب است که می تواند با استفاده از امتیاز میزبانی، برای تمامی مدعیان خطرساز شود. وی از تیم های آلمان ، ایتالیا و همچنین تیم هلند که باید در دیدار پلی آف از سد اسکاتلند بگذرد، به عنوان تیم های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی نام برد. کومان گفت: بــه اعتقاد وی در این دوره از رقابتها می توان از تیم سوییس که موفق شده است در حضور تیم های روسیه و ایسلند صدرنشین گروه 10 شود و به مرحله پایانی جام ملتهای اروپا در سال 2004 راه یابد، به عنوان تیم شگفتی ساز نام برد.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه انجام شد (1383/07/23)

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار حساس مقابل قطر، سه شنبه شب در ورزشگاه الاتحاد انجام شد. به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، این تمرین که از ساعت 30/19 دقیقه و زیر نور برگزارشد، یک ساعت و نیم بطول انجامید و شامل حرکات کششی و گرم کردن اولیه با بازی "آقاوسط"، بازی درنیمه زمین با پاسهای کوتاه و تکضرب ، شوت به سمت دروازه و نرمش بود که کلیه بازیکنان بانشاط و شادابی خاصی در آن شرکت کردند. ترکیب نهایی تیم ایران برای بازی فرداشب که ساعت 20 به وقت ایران در ورزشگاه الاتحاد برگزار می شود، هنوز اعلام نشده اما با توجه به تمرینات شب گذشته و امشب، به نظر می رسد که ترکیب اولیه تیم چنین باشد: ابراهیم میرزاپور ، رحمان رضایی ، یحیی گل محمدی ، حسین کعبی ، ستار زارع، جواد نکونام، محمد نصرتی، علیرضا واحدی نیکبخت، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان.

" تایمازاف" از شرکت در لیک برتر کشتی باشگاه های ایران انصراف داد (1384/07/23)

"آرتور تایمازاف" قهرمان نامدار کشتی آزاد ازبکستان و جهان و دارنده مدال طلای بازیهای المپیک 2004 آتن ، روز شنبه انصراف خود را از شرکت در مسابقه های کشتی آزاد لیک برتر باشگاه های ایران اعلام کرد. تایمازاف که چندی پیش خبر حضور او در مسابقه های لیک برتر باشگاههای ایران اعلام شده بود ، روز شنبه با ارسال نمابری به باشگاه پاس تهران ضمن تشکر و سپاس از مسوولان این باشگاه اعلام کرد با توجه به مصدومیتی که در مسابقه های جهانی کشتی در بوداپست مجارستان برای او پیش آمد و از طرفی به علت نداشتن آمادگی مطلوب ، انصراف خود را از حضور در مسابقه های کشتی آزاد لیک برتر باشگاههای ایران و همراهی تیم پاس تهران اعلام می کند. وی در مسابقه های جهانی بوداپست در شرایط آرمانی قرار نداشت و در همان دورهای نخستین از دور رقابتها کنار رفت. باشگاه پاس تهران بعد از انصراف آرتور تایمازاف با "وادیم تاسایف" کشتی گیر نامدار سنگین وزن اوکراینی که سال پیش تیم باشگاه نفت تهران را در رقابتهای کشتی آزاد لیک برتر باشگاههای ایران همراهی می کرد ، وارد مذاکره شد و پیش بینی می شود که تاسایف به تیم پاس تهران ملحق شود.

"مک لارن": کناره گیری نمی کنم (1385/07/23)

"استیو مک لارن" سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس روز یکشنبه تاکید کرد علیرغم فشار انتقاداتی که بعد از باخت 2 بر صفر مقابل کرواسی ایجاد شده، قصد کناره گیری از سمت خود را ندارد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، مک لارن در حالیکه هنوز نتوانسته بود موج انتقادات مطبوعات انگلیسی را به خاطر تساوی بدون گل مقابل مقدونیه در ورزشگاه اولدترافورد فروبنشاند، ناگهان سیستم جنجال برانگیز 2 - 5 - 3 را برای سفر به زاگرب برگزید. این نتیجه موجب شد تیم انگلیس در گروه پنجم با همان هفت امتیاز باقی بماند. مک لارن خواستار بردباری و صبوری رسانه ها شده و اصرار دارد که زمان قضاوت در مورد او پایان رقابت های مقدماتی است.

وی گفت: من حتی به استعفا فکر نمی کنم. به صعود تیم یقین کامل دارم بنابراین به رفتن فکر نمی کنم و هنوز خیلی زود است که در مورد اخراج من صحبت شود. این حرف برای وقتی است که به آخر خط رسیده باشیم نه جایی که الان هستیم. مک لارن تصدیق کرد اگر نتواند انگلیس را به رقابتهای جام ملتهای اروپا در اتریش و سوییس هدایت کند، سرمربی ناکارآمدی است. وی گفت: مسوولیتی که من بر عهده گرفته ام صعود به یورو 2008 طی دو سال است بنابراین احساس می کنم باید در پایان این مدت یعنی رقابتهای مقدماتی مورد قضاوت قرار گیرم. به گفته وی "یک سرمربی خوب با همین بازیکنان صعود می کند." جانشین اسون گوران اریکسون معتقد است در این مسیر باید موانع زیادی را از سر راه برداشت اما فشار عظیمی وجود دارد که امیدوار است در مسابقات و ماههای آینده همه مشکلات برطرف شود. مک لارن در خاتمه گفت: خواست هواداران برایش قابل درک است ولی سطح انتظار تیم فقط صعود به یورو 2008 است.

بازیکن برزیلی جدید مس کرمان؛ ادینهو وارد میشود (1386/07/23)

مسوول روابط عمومی باشگاه ورزشی صنعت مس کرمان گفت: قرارداد " لوسیانو ادر" ملقب به "ادینهو" بازیکن برزیلی جدید مس کرمان در فدراسیون فوتبال به ثبت رسید.مجید مکی زاده دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: "آی.تی.سی" این بازیکن برزیلی دو هفته دیگر صادر خواهد شد. ادینهو پنج شنبه گذشته قرارداد داخلی دو ساله خود را با باشگاه ورزشی صنعت مس کرمان امضا کرد.
وی اظهار امیدواری کرد: این بازیکن برزیلی به بازی صنعت مس کرمان و سپاهان اصفهان برسد. "ادینهو" 25 ساله سابقه بازی در لیک برتر کشورهای کره جنوبی و پرتغال را در کارنامه خود دارد.
قابل ذکر است، تیم مس کرمان سه بازیکن خارجی دیگر به نامهای "جراردو سانتوز" از اروگوئه ، "پائولو داسیلوا" از برزیل و "فوفانا" از مالی در ترکیب خود دارد.

مهدوی کیا: بعد از جام جهانی خداحافظی می کنم (1387/07/23)

مهدی مهدوی کیا، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از یک غیبت 9 ماهه برای دیدار با کره شمالی دوباره به تیم ملی بازگشته تا برای اولین بار تحت مربیگری علی دایی به میدان رود.
سایت بی.بی.سی ضمن مصاحبه مفصلی با وی نوشت، با توجه به دعوت نشدن مهدوی کیا به تیم ملی در ماه های گذشته و شایعاتی که درباره رابطه او با دایی منتشر شده بود، تصور می شد دوران حضور وی در تیم ملی به پایان رسیده است، اما حضور مجدد این بازیکن 32 ساله در اردوی تیم ملی مشخص کرد که همچنان می تواند یکی از اعضای تیم ملی ایران باشد و به بازی های ملی خود اضافه کند.او درباره ادامه حضور در تیم ملی می گوید: قصد دارم اگر تیم ملی به جام جهانی صعود کرد بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کنم.

19 آبان رویارویی تیم های ملی فوتبال ایران و ایسلند (1388/07/23)

دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و ایسلند در تاریخ 19 آبان ماه سالجاری در تهران خبر داد. مهدی محمد نبی با بیان این مطلب یادآور شد: با توجه به درخواست سرمربی و تائید کمیته تیم های ملی، فدراسیون فوتبال طی قراردادی با فدراسیون ایسلند، توافق کرد تا دو تیم در تاریخ 10 نوامبر و یا 19 آبان ماه در تهران بازی دوستانه داشته باشند. وی افزود: این بازی چهار روز قبل از بازی رفت با اردن که قرار است در تاریخ 23 آبان باشد، برگزار خواهد شد؟ ضمن آنکه حریف یاد شده با تایید سرمربی تیم ملی و از میان 4 تیم نامیبیا، جزایر فارو ، اوگاندا و ایسلند که آمادگی خود را برای این بازی در تهران اعلام کرده بودند، انتخاب شد. به گزارش سایت خبری فدراسیون فوتبال نبی افزود: برای برنامه دقیق، منظم و رعایت کلیه باشگاههای حاضر در لیک برتر، نیم فصل از 17 آبان تا 5 آذر برنامه ریزی شده و با توافق سرمربی تیم ملی، لیک برتر و کمیته تیم های ملی مقرر شد تا هر دو دیدار رفت و برگشت با اردن در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا و دو بازی تدارکاتی مربوطه در تاریخ های 19 و 27 آبان جمعا 4 بازی صرفا در این دوره انجام شود و بازیکنان ملی 4 روز قبل از شروع لیک در 6 آذر به باشگاههای خود برگردند. گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایسلند در چند بازی اخیر طی چهار ماه گذشته ضمن کسب مساوی با تیم های نروژ و اسلواکی از تیم های هلند و مقدونیه با نتیجه 2 بر 1 و 2 بر صفر شکست خورده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام ملتهای اروپا ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال بازیکن برزیلی شورای المپیک تیم های ملی کشتی آزاد مهدوی کیا پاس تهران مس کرمان مک لارن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت

پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت.

طرفداری | پیشکسوت بسکتبال پس از مدت‌ها تحمل بیماری، دار فانی را وداع گفت.

نادر کاشانی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال ایران امروز دار فانی را وداع کرد.مرحوم کاشانی طی چند سال گذشته با بیماری دست و پنجه نرم می کرد و مدتی هم در بیمارستان بستری بود.این پیشکوست بسکتبال ایران در بازی‌های آسیایی 1966، 1970 و 1974 هم حضور داشت سال 1357 از تیم ملی خداحافظی کرد.

رسانه طرفداری درگذشت نادر کاشانی را به جامعه ورزش و بسکتبال تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!
  • گلزن آلومینیوم تا ابد حسرت یک صحنه را می‌خورد!