Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@08:24:06 GMT

جریان فاضلاب سیاه جوب به شبکه فاضلاب شهری مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۶۳۶۹

جریان فاضلاب سیاه جوب به شبکه فاضلاب شهری مسدود شد

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، شهرام حافظ، مدیر آبفا شهرستان کرج، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در این اداره کل برگزار شد، گفت: با توجه به رفع مشکلات نهر سیاه جوب در 32 دستگاه و دستور مدیرعامل شرکت آبفای البرز به همیمن منظوردر فرمانداری وشهرداری شهرستان کرج جلسات متعددی برگزار شد و با توجه به پیگیری وتصمیم گیر های صورت گرفته در خصوص قطع جریان کانال انحرافی از نهر سیاه جوب به خط انتقال فاضلاب کرج این مسیر مسدودشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آبفا شهرستان کرج افزود: حاصل این عملیات جلوگیری از ورود روان آب‌های سطحی در فصل بارش و جلوگیری از ایجاد خسارت‌های فراوان به تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب کرج و نفوذ فاضلاب همراه با آب سطحی در معابرو اماکن عمومی در منطقه ماهدشت بوده است.

وی در ادامه افزود : لازم به ذکر است در خصوص مشکلات دفع فاضلاب ساکنان منطقه 32 دستگاه نیز شبکه جمع آوری فاضلاب مذکور توسط حوزه معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای البرزبا حفاری  حدود 400  متر ولوله گذاری انجام شده است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرام حافظ سیاه جوب فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه شورای شهر با بیان اینکه متاسفانه محدوده شهر برای احداث و ساخت مسکن کوچک است گفت: از این رو با الحاق ۱۵۰ هکتار زمین می‌توان شهر را گسترش داد.

وی در ادامه از راکد ماندن طرح فاضلاب مدرن شهری انتقاد و اظهار کرد: متاسفانه این طرح در داخل شهر با حرکت آهسته رو به جلو می‌رود و هر سال چند صد متری اجرا می‌شود.

قشلاقی گفت: متاسفانه قبل از اجرای شبکه در داخل شهر اقدام به احداث ساختمان تصفیه‌خانه کرده اند و هزینه میلیاردی شده، اما متاسفانه هنوز فعلا پس از گذشت چند سال دیوار‌های این تصفیه‌خانه هم در حال تخریب است.

فرماندار هشترود گفت: سرازیر شدن فاضلاب شهری هشترود به رودخانه وسط شهر قابل قبول نیست، زیرا علاوه بر نشان دادن چهره کریه به شهر باعث بروز بیماری هم می‌شود و متاسفانه کشاورزان پایین دست رودخانه‌ها هم از آب این فاضلاب آبیاری می‌کنند.

وی در ادامه از شهرداری خواست سد معبر کنندگان در سطح شهر را ساماندهی دهد

دیگر خبرها

  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • اجرای طرح جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت از امروز