Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی اکبر محرابیان، رئیس هیأت مدیره شرکت عمران توسعه گران عمران ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در راستای تأمین زمین و ساخت مسکن در قالب سیاست اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به همراه هیأت همراه و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با حضور در این شهر از زمین‌های مکان یابی شده برای ساخت پروژه‌های اقدام ملی تولید و عرضه مسکن بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر محرابیان با ابراز رضایت از فرایند برنامه‌ریزی و اراضی تخصیصی طرح اقدام ملی در شهر صدرا در خصوص مکانیزم و چارچوب همکاری با مجموعه شرکت عمران شهر جدید صدرا مذاکره و گفتگو کرد و در خصوص مدل انجام کار توافق شد.

در این بازدید که به توافق برای امضای تفاهم نامه بین شرکت عمران شهر جدید صدرا و شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) منجر شد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان مجری ساخت حدود ۲۱۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی برای ثبت نام کنندگان واجد شرایطی که از طریق سامانه، اقدام کرده‌اند، عملیات اجرایی را همزمان با کل کشور در هفته اول آبان ماه آغاز می‌کند.

خلیل حاجی پور، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: با تأمین زمین این پروژه‌ها و پس از امضا تفاهم نامه بزودی شاهد آغاز ساخت این ۲۱۰۰ واحد در استان فارس خواهیم بود.

وی افزود: ۹۵۰ واحد از این تعداد دارای طرح معماری بوده و بلافاصله قابلیت شروع عملیات اجرایی را خواهد داشت.

کد خبر 557269 برچسب‌ها طرح اقدام ملي استان‌ فارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملي استان فارس شرکت عمران شهر جدید صدرا طرح اقدام اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • خسارت ۲۱۰۰ میلیاردی سیلاب بلوچستان به بخش کشاورزی