Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین بازیکن این قاره در بازی‌های ملی هفته گذشته را معرفی کرد.

خبرگزاری میزان - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یک نظرسنجی برگزار کرد تا بهترین بازیکنان بازی‌های ملی دوستانه هفته گذشته قاره کهن را انتخاب کند.

 در میان نامزدهای معرفی شده از سوی سایت AFC برای انتخاب بهترین بازیکن سردار آزمون، علی قلی‌زاده و مهدی طارمی هم در میان گزینه‌ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشورمان در هفته گذشته مقابل ازبکستان بازی تدارکاتی داشت و موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

در این بازی تدارکاتی آزمون و طارمی برای تیم ملی ایران گلزنی کردند. هواداران فوتبال می توانند برای رای دادن به این سه بازیکن ایرانی به (اینجا) کلیک کنند.

بیشتر بخوانید: هاشمیان: لغو بازی مقابل مالی تأثیری بر کار تیم ملی نداشت

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال سردار آزمون علی قلی زاده مهدی طارمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال سردار آزمون علی قلی زاده مهدی طارمی بهترین بازیکن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس از مرحله برگشت دور نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب میان تیم های الهلال و العین در استادیوم کینگدام آرنا برگزار خواهد شد و آبی های ریاض برای جبران شکست در بازی رفت، پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

آنگونه که رسانه های عربستانی اعلام کرده اند، آبی های ریاض با چند تغییر در ترکیب اصلی تیم به مصاف حریف اماراتی می روند. تغییراتی که از درون دروازه و خط دفاع شروع شده و تا خط حمله نیز ادامه خواهد داشت.

پس از آنکه یاسین بونو در بازی رفت و به دلیل محدودیت در استفاده از بازیکنان خارجی تیمش را همراهی نکرد، او امشب به چارچوب دروازه تیمش بازخواهد گشت و جای محمد العویس را می گیرد.

کالیدو کولیبالی که در امارات ناامیدکننده ظاهر شد و یک خطای پنالتی نیز به حریف داد، از فهرست تیم خارج شده تا حسان تمبکتی جای او را پر کند. مدافع ملی پوش عربستانی به همراه علی البلیهی زوج خط دفاعی تیم را تشکیل می دهند.

ممکن است که ژسوس تغییری را در سمت چپ خط دفاعی ایجاد کند و با خروج یاسر الشهرانی از ترکیب اصلی، شاهد حضور محمد البریک در آن بخش از زمین باشیم ولی سعود عبدالحمید همچنان انتخاب نخست برای پست مدافع راست است.

همچون همیشه، دو هافبک خارجی الهلال از ابتدا به میدان می روند. روبن نوز و سرگئی میلینکوویچ ساویچ در خط میانی به بازی می پردازند و جلوتر از آنها نیز شاهد حضور مالکوم برزیلی در پست پشت مهاجم خواهیم بود.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است