Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@23:32:32 GMT

«تنت» همچنان صدرنشین باکس آفیس بریتانیا

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۷۰۴۲

«تنت» همچنان صدرنشین باکس آفیس بریتانیا

به گزارش افکارنیوز،

 فیلم ترسناک روانشناسانه «سن ماد» ساخته رز گلس با اکرانش در بریتانیا و ایرلند توانست جایگاه دوم فروش را از آن خود کند و با فروشی ۳۴۲ هزار دلاری، پس از « تنت » قرار بگیرد.

«تنت» محصول برادران وارنر و ساخته کریستوفر نولان هم در هفتمین آخر هفته اکرانش همچنان پرفروش‌ترین فیلم سینماهای بریتانیا و ایرلند باقی مانده و بیش از ۳۸۵ هزار دلار دیگر در این هفته فروش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع فروش این فیلم در بریتانیا بیش از ۲۱.۵ میلیون دلار بوده است.

این در حالی است که شماری از سینماهای این منطقه از بازار سینمایی در هفته گذشته به دلیل شیوع مجدد کرونا دوباره بسته شدند و غول زنجیره‌ای سینه‌ورلد نیز با لغو اکران « جیمز باند » ۱۱۸۰ سالن سینمایش را در هر ۲ کشور تعطیل کرد.

در همین حال بازاکران مانگای پرفروش ژاپنی «آکیرا» نیز با اقبال روبه‌رو شد و با فروش ۲۶۱ هزار دلاری‌اش جایگاه سوم را کسب کرد.

در ششمین هفته اکران از رمانس جوانانه «پس از آنکه ما درگیر شدیم» این فیلم ۲۵۲ هزار دلار دیگر فروخت تا جمع فروشش را در این منطقه به بیش از ۴.۶ میلیون دلار برساند.

پنجمین فیلم گیشه‌های بریتانیا نیز «گربه‌ها و سگ‌ها ۳» محصول برادران وارنر بود که با فروش ۲۳۹ هزار دلار دیگر مجموع فروشش را به ۹۳۰ هزار دلار رسانده است.

در آخر هفته جدید فیلم «کارمیلا» به کارگردانی امیلی هریس راهی سینماها می‌شود. این فیلم در جشنواره فیلم ادینبورگ نمایش داده شده بود. «من گرتا هستم» مستندی که برنده جشنواره فیلم زوریخ شد ساخته نیتن گراسمن نیز راهی سینماها می‌شود. این فیلم درباره فعال محیط زیست است. «یک فرد انسان بودن» ساخته فرد اسکات درباره روی اندرسون فیلمساز سوئدی نیز اکرانش را از همین آخر هفته در بریتانیا و ایرلند شروع می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تنت کریستوفر نولان جیمز باند سینماها جیمز باند کریستوفر نولان گیشه سینماها تنت هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شارژر بی‌سیم سه در یک Anker اکنون با قیمت 89.99 دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شارژر بی‌سیم سه در یک Anker که در رویداد CES 2024 به نمایش گذاشته شد و MagGo نام دارد، اکنون برای خرید در دسترس است، این شارژر که با قیمت ۸۹.۹۹ دلار عرضه شده است، یک پایه مغناطیسی ۱۵ واتی دارد که آیفون، اپل واچ و ایرپاد را به صورت همزمان شارژ می‌کند.

شارژر بی‌سیم Anker با اپل واچ سری ۹، آیفون ۱۵، ۱۴، ۱۳، ۱۲ و هندزفری AirPods Pro سازگار است؛ این محصول گواهینامه MFW را دریافت کرده است، بنابراین می‌تواند محصولات دیگر را فقط در عرض ۳۰ دقیقه تا ۴۸ درصد شارژ کند.

شرکت Anker محصول دیگری نیز عرضه کرده است که با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، این محصول یک پد شارژر بی‌سیم سه در یک است که از استاندارد Qi2 استفاده می‌کند و گزینه شارژ سریع اپل واچ سری ۹ را ارائه می‌دهد و قادر است این گجت پوشیدنی را فقط در عرض ۲۰ دقیقه تا ۳۰ درصد شارژ کند.

کد خبر 745639

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • فروش آزاد ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • فیلم/ تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است
  • (ویدیو) تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز؟
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!