Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الله میرزایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت داروسازی اکسیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحدهای داروسازی اکسیر و زاگرس فارمد پارس بروجرد از شرکت‌های داروسازی فعال در حوزه دارویی کشور هستند.

وی عنوان کرد: روند رو به رشد فعالیت تولیدی در این دو شرکت داروسازی باید در سایه تدبیر، هم‌اندیشی و هم‌افزایی بین مدیران تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: اما آنچه مهم است اینکه مدیران شهرستانی برای حل مشکلات اشتغال و بیکاری از تحمیل نیروی جدید به این بنگاه‌ها خودداری کنند.

میرزایی تاکید کرد: در قالب سرمایه‌گذاری موجود افزودن حتی یک نیروی کارد مازاد توجیه‌پذیر نبوده و کمکی به تقویت اشتغال نمی‌کند.

وی ادامه داد: به طور مثال شرایط کنونی کشت و صنعت هفت‌تپه محصول تحمیل ۲۱۰۰ نیروی جدید کار توسط مدیران محلی به این بنگاه است، حال آنکه مسائل آن با نیروی کار موجود قابل حل و مدیریت بود.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این در حالی است که تحمیل ۲۱۰۰ نیروی جدید کار اجازه تنفس به کشت و صنعت هفت‌تپه را نداد، همچنان که این واحد امروز به بحرانی‌ترین بنگاه کشور تبدیل شده است.

میرزایی با تاکید بر اینکه مشکل بیکاری باید از طریق سرمایه‌گذاری حل و فصل شود، افزود: هر سرمایه‌گذاری جدید دارای توجیه توسط هلدینگ وزارتخانه در این بنگاه‌ها حمایت می‌شود.

وی تصریح کرد: وزارت کار همه توان خود برای تسهیل در مسیر سرمایه‌گذاری به کار می‌بندد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: بیکاری رفاه اجتماعی اشتغال اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ شهباز شریف بیانیه داد

به گزارش خبرآنلاین، حمله به پایگاه «تربت» در جنوب غرب پاکستان دومین حمله از سوی تروریست‌ها به یک نهاد نظامی این کشور در روزهای گذشته محسوب می‌شود.

به نقل از ایسنا ، دفتر «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «خوشبختانه این حمله تلفات زیادی نداشت».

در این میان، یکی از سخنگوهای نیروی دریایی پاکستان نیز اعلام کرد، تمامی پنج مهاجم پس از آنکه تلاش کردند تا به این پایگاه وارد شوند، کشته شدند. یک سرباز نیز جان خود را از دست داد.

«ارتش آزادی بخش بلوچ» که مهم‌ترین گروه جدایی‌طلب در بلوچستان پاکستان است، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

این گروه پیشتر به دارایی‌های پاکستان و چین در منطقه و جاهای دیگر حمله کرده بودند.

چین سرمایه گذاری جدی و سنگینی در ایالت بلوچستان پاکستان دارد که هم مرز با ایران و افغانستان است و این سرمایه‌گذاری در «بندر گوادر» است.

این پایگاه نیروی دریایی برای کریدور اقتصادی پاکستان و چین از آن جهت مهم است که مسیرها و جاده های زیادی و پروژه های زیادی را در بر می‌گیرد و بخشی از ابتکارعمل کمربند و جاده «شی جین‌پینگ» رئیس جمهور چین تلقی می‌شود.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888247

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار
  • کاهش نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ سال
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ ساله اخیر رسید
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ شهباز شریف بیانیه داد
  • نرخ بیکاری ترکیه رکورد ۱۰ ساله را شکست
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی