Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از یک گفتگوی تفصیلی گفت: مجلس ۲ تا ۳‌ماه طول می‌کشد تا بفهمد یک‌سری کارها را ممکن است دوست داشته باشد انجام دهد، اما نشدنی است. ناطقان:  محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از یک گفتگوی تفصیلی درباره نامزدهای ریاست‌جمهوری‌۱۴۰۰ گفت: در مجلس یازدهم چهار، پنج نفر احتمال دورخیز برای انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





باهنر که با مهر گفتگو کرده، همچنین ورود ناطق نوری به صحنه انتخابات را بعید دانست.

این چهره سیاسی اصولگرا در انتقاد از رفتارها و طرح‌های مجلس یازدهم با ذکر مثالی گفت: «یک زمانی به احمدی‌نژاد می‌گفتند چرا فلان وزیر را عوض کردید، او پاسخ می‌داد، من می‌خواهم با ۱۴۰‌کیلومتر سرعت بروم و او [وزیر] نمی‌تواند با این سرعت حرکت کند. گفتیم، شما اشتباه می‌کنید که می‌خواهید با این سرعت حرکت کنید. در جاده‌های ایران بیش از ۱۰۰‌کیلومتر نمی‌شود رفت، باید ۱۰۰‌کیلومتر رفت و به قول پلیس راهور باید با سرعت مطمئنه حرکت کرد.... می‌خواهم بگویم، مجلس ۲ تا ۳‌ماه طول می‌کشد تا بفهمد یک‌سری کارها را ممکن است دوست داشته باشد انجام دهد، اما نشدنی است.»
منبع: خبر انلاین برچسب ها: مجلس ، دولت ، ناطقان ، باهنر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجلس دولت ناطقان باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند

ایسنا/بوشهر رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با توجه به بارندگی ولغزنده بودن سطح مسیر در جاده های استان بوشهر رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.

سرهنگ محمد صادقی افزود: هم اینک تمام محورهای ارتباطی این استان باز و ترافیک روانی برای آمد و شد وسایط نقلیه برقرار است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از مسافران برای نخستین بار در جاده های استان بوشهر رانندگی می کنند بدلیل عدم شناخت مسیر دیگر رانندگان مواظب تغییر مسیرهای ناگهانی این افراد باشند.
وی افزود: عدم توجه کافی به جلو، عدم توانایی در کنترل خودرو، حرکت خلاف جهت رعایت نکردن فاصله طولی علت های اصلی تصادفات جاده ای استان بوشهر هستند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: رانندگان با استراحت کافی، وسایل نقلیه ایمن، عدم استفاده از تلفن همراه، بستن کمربند و توجه کافی به جلو همراه با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • فیلم| ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • (ویدیو) ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در شهرکرد