Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک رئال مادرید دوست داشت صدمین بازی ملی او با یک برد همراه شود. 

تونی کروس در جریان تساوی 3-3 آلمان مقابل سوییس برای صدمین بار در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت ولی برای او نتایج مهم هستند نه رکوردهای فردی. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، آلمان در یک بازی سخت که دو بار از حریف عقب افتاد، در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی برابر سوییس دست نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک 30 ساله آلمان که روی گل دوم حریف مقصر بود، شب گذشته تعداد بازی های ملی خود را سه رقمی کرد ولی بابت نتیجه رقم خورده ناراضی بود. 

قطعا بازی خاصی برای من بود. رسیدن به 100 بازی ملی دستاورد خوبی است اما هر کسی که مرا می شناسد می داند که برای من نتایج و کسب جام ها بیش از تعداد بازی اهمیت دارد. اما طبیعتا انجام 100 بازی ملی حس خوبی دارد. من در گذشته کنار فوتبالیست هایی شگفت انگیز بازی کردم. امیدوارم با تیم فعلی هم بتوانیم به آن موفقیت ها ادامه بدهیم. مشکل ما  در این بازی 10-15 دقیقه ابتدایی بود. پس از آن خوب بازی کردیم. در نهایت از کسب این امتیاز راضی نیستیم چون هدف ما کسب هر سه امتیاز بود. 

همچنین بخوانید:

 مانوئل نویر: آلمان تسلیم نشد؛ نکات مثبتی در بازی با سوییس وجود داشت  یاشوا کیمیش: آلمان ذهنیت مناسبی داشت ولی باید روی گل های سوییس بهتر دفاع می کردیم کای هاورتس: تیم جوان آلمان وجهه خودش را مقابل سوییس نشان داد یواخیم لوو: تیم ما پتانسیل بسیار زیادی دارد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین قرار گرفت و در بازی رفت 4-2 شکست خورد و در بازی برگشت با نتیجه 1-2 پیروز شد اما این پیروزی برای صعود تیم عربستانی به فینال کافی نبود‌ و آنها در مجموع با نتیجه 5-4 شکست خوردند.

نیمار که به دلیل پارگی رباط صلیبی در جریان بازی با تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی 2026، از اکتبر گذشته در ترکیب الهلال غایب است، در این دو بازی هم حضور نداشت.

او در فصل جاری تنها در 5 بازی با الهلال شرکت کرد (دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان) و یک گل زد و 3 پاس گل داد، اما با این حال منتظر قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بود تا به یک دستاورد تاریخی بی‌سابقه دست یابد.

نیمار که پیش از این در فصل 2014-2015 با بارسلونا به قهرمانی اروپا رسیده بود، در آستانه تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او هم مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و همچنین کریم بنزما در این مسیر ناکام ماند.

آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز نیز دو بازیکن دیگری هستند که پیش از این در تیم‌های آسیایی بازی کرده‌‌اند اما در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا موفق نبوده‌اند.

دیگر خبرها

  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!