Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم ملی اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا مقابل اوکراین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

دیوید دخه‌آ در این بازی اشتباه بدی انجام داد و مورد انتقاد شدید قرار گرفت. (در اینجا بخوانید) همین مسئله باعث شد تا لوئیس انریکه پس از بازی از گلر منچستریونایتد حمایت کند.

تیتر اصلی روزنامه‌های اسپانیا نیز به انتقاد عدم گلزنی مهاجمان لاروخا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(می‌توانید در اینجا بخوانید)

خوان ایگناسیو، خبرنگار مارکا پس از این بازی و شکست مقابل اوکراین، گزارشی نوشت و تیم انریکه مورد عتاب قرار داد.

این در حالی است که چند روز گذشته رسانه اسپانیایی و همین سایت مارکا گزارشی از ترکیب آینده‌دار ماتادورها نوشت. (می‌توانید در اینجا بخوانید)

خوان ایگناسیو نوشت: غیر از سال 2004 هر بار که اسپانیا برنده بازی می‌شود ترکیبی از بهترین‌ها را دارد. اکنون این اسپانیا  بهترین‌ها را ندارد. فقط یک لوئیس انریکه است و سرخیو راموس و دیگر هیچ. من نمی‌گویم تقصیر کسی است ولی می‌گویم تیم برنده به بازیکنان باکیفیت‌تری نیاز دارد.

او ادامه داد: بیاییم نگاهی به ترکیب تیم ملی اسپانیا در سال 2010 تا 2012 بیاندازیم. تیمی که ایکر کاسیاس، بهترین گلر جهان را در دروازه‌ دارد. پویول، پیکه و راموس در خط دفاع هستند و در میانه میدان ژاوی، اینیستا، بوسکتس و آلونسو بازی می‌کنند. در خط حمله نیز دیوید ویا و تورس هستند. بر روی نیمکت هم بازیکنانی چون سسک فابرگاس و دیوید سیلوا دیده می‌شود.

مارکا نوشت: این تیم مشخصاً با آن فاصله زیادی دارد. تیم قهرمان بازیکنانی دارد که پیراهن تیم‌هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، والنسیا و لیورپول را می‌پوشد نه مثل اکنون که بازیکنان ما در لیدز، ولورهمپتون، ویارئال، رئال سوسیداد و تاتنهام بازی می‌کنند.

خبرنگار اسپانیایی مدعی شد: این تیم آینده‌دار است ولی در یورو بعدی تنها می‌تواند به مرحله بعد صعود کند زیرا در گروه خوبی افتاده‌ایم. اگر شانس داشته باشیم می‌توانیم به جمع 8 تیم هم برسیم ولی نهایت ما همین است.

خبرنگار مارکا نوشت: ما تیممان را همیشه حمایت می‌کنیم و یقین داریم که انریکه تیمی باثبات خواهد ساخت ولی باید باور کنیم که این تیم نه ایکر در دروازه‌ دارد،‌ نه پویول در دفاع، نه ژاوی و اینیستا در میانه میدان و دیوید ویا یی در خط حمله هم نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دیوید دخه آ راموس لوئیس انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!

رونالد دی بوئر و مارکو فن باستن عملکرد ژائو کانسلو را پر اشتباه می دانند.

طرفداری | رونالد دی بوئر و مارکو فن باستن، دو بازیکن سابق تیم ملی هلند انتقادات تند و تیزی از عملکرد ژائو کانسلو داشتند.

رئال مادرید امشب در هفته 32 لالیگا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 3-2 پیروز شد. ژائو کانسلو در این دیدار چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی عملکرد خوبی نداشت و هر سه گل رئال مادرید روی حملاتی از چپ یعنی ناحیه تحت پوشش این بازیکن پرتغالی، به ثمر رسید. در گل اول، لوکاس وازکز از سمت چپ خط دفاعی بارسلونا وارد محوطه جریمه شد و خطای پنالتی گرفت. روی دو گل بعدی نیز رئال مادرید از فضای خالی سمت چپ خط دفاعی بارسلونا در غیاب ژائو کانسلو، بهره برد. همین مسئله باعث شد رونالد دی بوئر، بازیکن سابق بارسلونا و مارکو فن باستن در کارشناسی این دیدار در شبکه زیگو اسپورت هلند، به شدت از عملکرد ژائو کانسلو انتقاد کنند. ابتدا رونالد دی بوئر گفت:

حال می‌دانم چرا پپ کانسلو را دوست ندارد. این مرد فوتبال خودش را بازی می کند و فکر می کند فقط کاری که با توپ انجام می دهی، اهمیت دارد. تو یک مدافعی لعنتی!

مارکو فن باستن نیز در مورد عملکرد ژائو کانسلو گفت:

دیوانه کننده است که کانسلو در 29 سالگی هنوز اشتباهاتش را تکرار می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد