Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسری بودجه کشور را دچار تورم و گرانی روبه رو کرده است، گفت: اصلاح ساختار بودجه جلوی نابسامانی ها اقتصادی را می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمد باقر قالیباف» در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: ما از کمبود قانون رنج نمی بریم گاهی در بخش قانون، قانون های متضاد و زمینه سازی اجرای نداشته وضع  و یا زمینه داشته ولی دستگاه هایی که باید قانون را اجرا می کرد اما قانون را معطل گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان نسبت به شاخص های کشور فاصله دارد، یادآور شد:  ما مکلف هستیم به استانهای که از پایتخت دور هستند توجه ویژه داشته باشیم.

 

قالیباف با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان می تواند پیشران توسعه در کشور باشد، گفت: استانهای سیستان و بلوچستان و خوزستان جزء استانهای کم نظیر ما هستند؛ سیستان و بلوچستان عقب ماندگی غیر قابل قبول دارد.

 

وی با بیان اینکه ضعف در نظارت ها وجود دارد، افزود: اولویت اول مجلس یازدهم توجه به مستضعفان است باید در مورد پیاده سازی کنیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این رویکرد تلاش می کنیم بودجه را با این شاخص ها ببنیدم. ساختار بودجه مجلس شورای اسلامی اصلاح می شود. باید از سال 1400 ساختار بودجه مجلس شورای اسلامی اصلاح شود.

 

کسری بودجه کشور را دچار تورم و گرانی روبه رو کرده است. اساس اصلاح مشکلات اقتصادی اصلاح ساختار بدجه و کسری بودجه دارد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس یازدهم اصلاح ساختار بودجه عقب ماندگی مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان ساختار بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان

معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان و هیأت همراه که به منظور بررسی همکاری های لجستیکی جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت به تهران سفر کرده است از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

در این سفر هیات تاجیک ضمن بازدید و آشنایی با امکانات و زیر ساخت های بندر چابهار، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و مسئولان منطقه آزاد و حمل و نقل جاده‌ای دیدار و در خصوص مراودات تجاری و توسعه ترانزیت کشور جمهوری تاجیکستان از طریق بندر شهید بهشتی مذاکره کردند.

در این نشست مشترک، عسکری نسب مدیرکل بنادرو دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های بالای چابهار که می تواند پل ارتباطی کشور تاجیکستان برای دسترسی به اقیانوس هند باشد بر آمادگی این بندر برای تسهیل تجارت فعالین اقتصادی کشور تاجیکستان در این بندر و همچنین واگذاری محوطه های پسکرانه جهت سرمایه‌گذاری آن کشور تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس