Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور در توئیترش از عواقب عدم رعایت محدودیت‌ها بدون استفاده از ابزارهای قانونی در روزهای کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در حساب توئیتری خود نوشت:

«بدون اعمال محدودیت و بدون استفاده از ابزارهای قانونی و حاکمیتی برای توقف سفرها و ترددهای غیرضروری و اجباری کردن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده همگانی از ⁧‫ماسک‬⁩، وضعیت قرمز که سهل است، باید در انتظار پاییز سیاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما و شما اگر رودربایستی داریم، اما کرونا با کسی شوخی ندارد.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک کیانوش جهانپور کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود

به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه (گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ با حضور اکثریت سهامداران چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد. در این جلسه که به ریاست تاجیک، به عنوان نماینده صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، سید هادی ابطحی مدیرعامل گروه مدیریت ارزش سرمایه (گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشریح اقدامات اصلی صورت گرفته در سال مالی گذشته گفت: «متاسفانه به دلیل عدم معرفی اعضای هیئت مدیره واجد شرایط به سازمان بورس و اوراق بهادار، نماد شرکت تعلیق شده بود که با استقرار تیم جدید مدیریتی در هیئت مدیره و پیگیری های فراوان در ‌کمتر از ۴۵ روز تایید صلاحیت تمامی اعضای جدید هیئت مدیره ابلاغ و نماد بازگشایی شد.»

وی با اشاره به رشد سود عملیاتی شرکت‌های زیر مجموعه در سال گذشته گفت: «با پیگیری های صورت گرفته و تکالیف ابلاغی به شرکت‌های تابعه از جمله بیمه ملت، کارگزاری و ... توانستیم سود عملیاتی این شرکت‌ها را با رشد بالای ۱۰۰ درصدی به ثبت برسانیم. تداوم این برنامه و افزایش سود در سال مالی جدید هم جزء ارکان اصلی برنامه های این شرکت‌ها خواهد بود.»

ابطحی همچنین با اشاره به پیگیری گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری برای تاسیس شرکت سبدگردان بورس و صرافی گفت: «تاسیس شرکت سبدگردان و صرافی جزء اولویت های کاری یک گروه مالی است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده بود، اما این مهم از همان روزهای اول استقرار تیم مدیریتی جدید در دستور کار قرار گرفته و با جدیت در حال پیگیری تا به سرانجام رسیدن است.»

گفتنی است در این مجمع مصوب شد ۶۵۰ ریال سود بابت هر سهم به سهامداران پرداخت و مابقی سود عملیاتی شناسایی شده برای افزایش سرمایه نزد شرکت باقی بماند تا برنامه های توسعه ای را پیگیری و به سرانجام برساند. همچنین در این مجمع در مورد روزنامه رسمی، مبلغ حضور در جلسه اعضای غیر موظف هیئت مدیره و اعضای کمیته های تخصصی و حاکمیت شرکتی و ... تصمیم گیری شده و با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897837

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد
  • حاکمیت لانینا بر کشور از تابستان | وضعیت بارش‌ها در پاییز و زمستان چگونه خواهد بود؟
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید