Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم جدید «مد مکس» که از نظر داستانی پیش‌درآمدی بر فیلم قبلی خواهد بود، با بازی آنیا تیلور- جوی، کریس همسورث و یحیی عبدالمتین دوم ساخته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، جورج میلر کارگردان فیلم «مد مکس» فیلم جدیدش را با بازی آنیا تیلور- جوی، کریس همسورث و یحیی عبدالمتین دوم می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که از نظر داستانی پیش‌درآمدی بر فیلم «مد مکس» خواهد بود با نام «فیوریوسا» ساخته می‌شود و داستان امپراتوری شخصیت فیوریوسا را روایت می‌کند که در فیلم ۲۰۱۵ شارلیز ترون نقش وی را بازی کرده بود.

تیلور- جوی در این فیلم جایگزین شارلیز ترون شده و نقش فیوریوسای جوان را بازی خواهد کرد. در ماه می (اردیبهشت) جورج میلر در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز تایید کرده بود که به دنبال بازیگری جوان و بیست‌و چند ساله است که بتواند این نقش را ایفا کند. وی گفته بود ابتدا قصد داشت با استفاده از تکنولوژی کاهش سن کاری کند که شارلیز ترون ۴۴ ساله بتواند این نقش را بازی کند اما بعد تصمیمش را عوض کرد. تیلور-جوی ۲۴ ساله است.

میلر هم کارگردان و هم نویسنده و تهیه کننده «فیوریوسا» خواهد بود. وی برای نوشتن فیلمنامه از همکاری نیک لاتوریس بهره گرفته است. آن‌ها در فیلم قبلی اطلاعات زیادی از گذشته شخصیت فیوریوسا ارایه نکرده بودند. در «جاده خشم» وی کاپیتان جنگ بود که برای رهبری ظالم به نام جو کار می‌کرد اما بعد با وی مخالف و با مکس هم‌پیمان شد.

تیلور- جوی به تازگی بازی در فیلم «دیشب در سوهو» را به پایان برده و اکنون در حال بازی در فیلم «مرد شمالی» به کارگردانی رابرت اگرز است. او بازیگر نقش اصلی در فیلم «اما» با اقتباس از رمان جین آستن بود. از دیگر فیلم‌های وی بازی در «شکافته» و «شیشه» ام.نایت شیامالان بوده است.

میلر که هر چهار فیلم «مد مکس» را کارگردانی کرده برای «مد مکس: جاده خشم» نامزدی اسکار ۲۰۱۵ را در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی کسب کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شارلیز ترون مد مکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابک نبی‌زاده کارگردان و سیدجلال چاوشیان تهیه‌کننده «اقیانوس پشت پنجره» هرکدام به طور جداگانه برای این فیلم در بخش رقابتی فیلم‌های بلند، تندیس طلایی و جایزه نقدی بهترین فیلم بلند داستانی را دریافت کردند.

همچنین در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاهِ پویانمایی از عبدالله علیمراد کارگردان پویانمایی «جایگزین» مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات سال ۱۳۹۸ و پویانمایی «جایگزین» از تولیدات سال ۱۴۰۱کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

جشنواره بین‌المللی کودکان لکنو هند یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم‌های کودکان در هند است که در هر دوره میزبان بیش از ده‌ها هزار کودک از مراکز و مهدکودک‌های مختلف ایالت اوتار پرادش هندوستان می‌شود.

دیگر خبرها

  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • قلیان اکسیژن پرتگاهی جدید برای جوانان/ جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • جایگزین‌های متنوع به جای تخم‌مرغ در غذا‌ها
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند