Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:41:03 GMT

تنها ایرانی بین پنج فوتبالیست گرانقیمت آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۷۸۰

تنها ایرانی بین پنج فوتبالیست گرانقیمت آسیا

در دنیای کنونی چنان دسترسی گسترده ای به فوتبال وجود دارد که  این ورزش بازیکنانی را از سراسر جهان به خود می بیند که فوتبال را به عنوان حرفه خودشان انتخاب می کنند. در حال حاضر آسیا به یکی از پردرآمدترین بازیهای جهان فوتبال تبدیل شده و بازیکنانی از این قاره هستند که به چهره های مطرح فوتبال سطح اول جهان تبدیل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت "90min" نگاهی به پنج بازیکن ارزشمند قاره آسیا در فوتبال جهان کرده است که به این بازیکنان به این شرح هستند:


1. سون هئونگ مین (تاتنهام) - 64 میلیون یورو
در سرلیست ، بهترین فوتبالیست آسیایی حال حاضر جهان و کسی قرار دارد که نه تنها به دلیل عملکرد فنی که به دلیل اخلاقی و شخصیتی به یکی از محبوب ترین بازیکنان لیگ برتر انگلستان تبدیل شده است.سون هئونگ مین ، با دو بار انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال تاتنهام به یکی از مهمترین بازیکنان این باشگاه قدیمی و پرافتخار بدل شده است. اگر تاتنهام قصد دارد به جام نگرفتن هایش پایان بدهد بی شک او یکی از مهمترین مهره ها خواهد بود.

 


2-  تاکفوسا کوبو( ویارئال) - 30 میلیون یورو
تاکفوسا کوبو به عنوان یکی از استعداد بزرگ بعدی آسیا شناخته می شود که در سال 2019 توسط رئال مادرید خریداری شد اما بعد از آن به صورت قرضی ابتدا به مایورکا و سپس به ویارئال فرستاده شد. در سن 19 سالگی او زمان و فرصت زیادی برای پیشرفت دارد و اگر در این مسیر قرار بگیرد به نظر می رسد در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

 


3. کانگ این لی (والنسیا) - 20 میلیون یورو
کانگ این لی ، جوان دیگری از فوتبال آسیا که نام خود را در فوتبال اسپانیا مطرح کرده است. او در سال 2011 به والنسیا پیوست و از آن زمان تا کنون در این تیم مطرح اسپانیایی حضور دارد. او که یک هافبک تهاجمی است فصل گذشته 24 بازی انجام داد و به نظر می رسد در این فصل بازی های بیشتری هم انجام بدهد.

 


4. تاکهیرو تومیاسو (بولونیا) - 18 میلیون یورو
تاکهیرو تومیاسو بلافاصله بعد از پیوستن به بولونیا در سال 2019  همه را تحت تاثیرقرار داده و در ماه آگوست به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه انتخاب شد. این بازیکن با توجه به اینکه فقط 21 سال سن دارد یکی از آینده داران قاره آسیا است. او یک مدافع راست است که توانسته ارزش خود را در فوتبال ایتالیا نشان بدهد.

 

 

5. سردار آزمون (زنیت سن پترزبورگ) - 18 میلیون یورو
رسانه ها به سردار آزمون لقب " مسی ایرانی" داده اند هرچند او تا کنون فقط در فوتبال روسیه بازی کرده  و در حال حاضر این بازیکن 25 ساله ستاره تیم زنیت سن پترزبورگ است. عملکرد این مهاجم طی دوسال گذشته هم برای باشگاه و هم تیم ملی درخشان بود و موضوع جالب توجه این است که آیا او عاقبت تصمیم به جدایی از فوتبال روسیه و رفتن به لیگ و باشگاهی مهمتر را خواهد گرفت یا نه؟ نکته عجیب اینکه جهانبخش با رقم انتقال ۲۰ میلیون پوندی به برایتون انگلیس در این فهرست دیده نمی‌شود!

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان اکبر عالمی سردار آزمون تابناک ورزشی فوتبال آسیا خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان اکبر عالمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، تصور کردن فهرستی از بهترین ‌‏فوتبالیست‌های تاریخ بدون حضور اسم کریستیانو رونالدو در آن تصور ‌‏عجیبی است اما فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، امروز چنین ‌‏فهرستی را مطرح کرده و گفت معتقد است کریستیانو را نمی‌توان در ‌‏زمره ستاره‌هایی دانست که از آنها به عنوان نوابغ فوتبال یاد کرد. ‏

کاپلو که در آستانه مراسم جوایز لاروس در شهر مادرید با خبرنگاران ‌‏صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که چه فوتبالیست‌هایی را ‌‏نابغه می‌داند گفت:" من مسی را در جام خوان گامپر دیدم و بعد از ‌‏بیست تا بیست و پنج دقیقه که از بازی گذشته بود گفتم این پسر ‌‏نابغه است. مسی و پله و مارادونا از دید من نوابغ فوتبال بودند".‏

خبرنگاران از قرار نگرفتن نام کریستیانو رونالدو در این فهرست تعجب ‏کرده و از کاپلو پرسیدند چطور است که نام سی آر سون در فهرست او ‏نیست. کاپلو در پاسخ گفت:" کریستیانو به نظرم در فهرست دیگری ‏قرار می‌گیرد. او باسزیکن بزرگی است که همه افتخارات از جمله ‏چندین توپ طلا برده ولی همانطور که قبلا گفته‌ام او به خوبی مسی ‏نبود. رونالدو گلزن بزرگی است و می‌تواند هر کاری در زمین فوتبال ‏بکند ولی او نابغه نیست". ‏

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا