Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@16:38:23 GMT

شکایت غول های بالیوود از 2 رسانه هندی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۹۰۴

شکایت غول های بالیوود از 2 رسانه هندی

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، تعدادی از ابرستاره های سینمای بالیوود از رسانه های هندی که پای بسیاری از آنها را به پرونده مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» کشاندند، به دادگاه شکایت کردند.

«شاهرخ خان» «امیر خان» «سلمان خان» و «آکشای کومار» از دو رسانه هندی درباره نوع پیگیری مساله مرگ مشکوک «سوشانت سینگ راجپوت» شکایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این رسانه ها به بدنام کردن صنعت سینمای بالیوود متهم شده اند.

این هنرپیشه های بالیوودی شکایتی را علیه دو رسانه هندی به دادگاه ارائه کردند و خواستار روند دادرسی علیه این رسانه ها شدند که اتهاماتی را در ارتباط با مرگ راجپوت در ماه ژوئن، منتشر کرده اند.

فیلمسازان و اتحادیه های صنفی برتر بالیوود با طرح شکایت از دو کانال خبری معروف تلویزیونی خواستار پرهیز از «اظهارات غیرمسئولانه، تحقیرآمیز و افترا آمیز علیه بالیوود و اعضای آن» شده اند.

این دادخواست که روز دوشنبه تکمیل و تسلیم دادگاه شد، چند ماه پس از آن رخ داد که کانال های خبری تلویزیونی آزاد هند، صنعت فیلم هندی زبان مستقر در بمبئی را با اتهامات متعدد مربوط به مرگ سوشانت سینگ راجپت و در پی ادعای خودکشی این هنرپیشه در ماه ژوئن مواجه ساختند.

این پرونده ماه ها گمانه زنی کانال های خبری را تحریک کرد، که فیلمسازانی که راجپوت را برای نقش هایی رد کرده بودند که تا حدی مسئول خودکشی وی بوده اند، متهم کنند و بسیاری از مشاهیر بالیوود را به عضویت در کارتل مواد مخدر متهم کرده که باعث شد این هنرپیشه جانش را از دست بدهد. تحقیقی که به دنبال ادعای قاچاق مواد مخدر در بالیوود، توسط آژانس فدرال مواد مخدر هند در حال پیگیری است.

راجپوت هنرپیشه ۳۴ ساله بالیوودی در تاریخ ۴ ژوئن در آپارتمانش در  بمبئی مرده پیدا شد. پلیس آن را یک پرونده خودکشی اعلام کرد و این پرونده هنوز در دست بررسی است.

در دادخواست روز دوشنبه، برخی از بزرگترین نامهای بالیوود، از جمله هنرپیشه های فوق ستاره «امیر خان»، «شاهرخ خان»، «سلمان خان» و «آکشی کومار»، علیه کانال های خبری «Republic TV» و «Times Now» به دادگاه شکایت کردند.

در این شکواییه اینچنین آمده: این دو کانال تلویزیونی سر خود به پیگیری و انتشار تحقیقات خود در مورد پرونده مرگ راجپوت اقدام کرده اند و به صورت فعال به جای دادگاه اقدام کرده و تصمیم می گیرند و خروجی تحقیقات خود را در رسانه هایشان منتشر می کنند و بسیاری از بالیوودی ها را تنها بر اساس شواهد خود متهم کرده و گناهکار می دانند.

شاکیان گفتند که آنها از دادگاه درخواست پیگرد این دو کانال خبری تلویزیونی و مجریان مشهور آنها به دنبال انتشار گزارش غیر مسئولانه، تحقیرآمیز و افترا آمیز کرده اند.

هنوز هیچ یک از کانال های تلویزیونی متشاکی به این شکایت چهره های بالیوودی واکنشی نشان نداده اند اما «ناویکا کومار»، سردبیر ارشد «Times Now»، روز دوشنبه در توئیتی نوشت: اگر برای عدالت مبارزه می کنید پس ادله خود را به دادگاه تحویل دهید. 

کارشناسان می گویند اخبار تلویزیونی در هند با بحث و جدل در میان مفسران با شدت و جنجال بیشتری مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه شکایت هالیوود مرگ شاهرخ خان امیر خان سلمان خان هند هنرپیشه بالیوود افترا آمیز اظهارات غیرمسئولانه فیلمسازان اتحادیه تلویزیونی دادخواست رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی

جلسه رسیدگی به شکایت سرمربی تیم ملی فوتبال از محمد مایلی‌کهن امروز دوشنبه ۲۷ فروردین برگزار شد.

به گزارش مشرق، جلسه رسیدگی به شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن صبح امروز با حضور ناصر ارضی وکیل قلعه نویی و محمد مایلی‌کهن برگزار شد.

در این جلسه مایلی‌کهن صحبت‌های خود درباره سرمربی تیم ملی که دلیل شکایت وی بوده است را پذیرفت و اعلام کرد قصد انکار آن صحبت‌ها را ندارد.

در ابتدای این جلسه نادر فریادشیران و پسر مایلی کهن نیز در محل حضور یافتند که با اعتراض وکیل قلعه نویی و بیان اینکه افراد مورد نظر سمتی ندارند، با دستور قاضی این نفرات از جلسه خارج شدند. سپس مایلی کهن دفاعیات خود را به صورت مکتوب به دادگاه ارائه کرد. احتمالا ظرف روزهای آینده رای این شکایت جنجالی صادر خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • طرز تهیه سوسیس گوشت خانگی (فیلم)
  • شکایت از ممنوعیت عزاداری!
  • طرز تهیه کباب کردن دو بز در یک تنور زیرزمینی توسط آشپزان ماهر هندی (فیلم)
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • طرز تهیه 25 کیلو چلو ماهیچه توسط آشپزان ماهر هندی (فیلم)
  • نحوه پخت واویشکای مرغ توسط آشپز‌ هندی (فیلم)
  • شکایت علیه آزادی دنی آلوز در دادگاه تجدید نظر رد شد