Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروزچ هارشنبه ۲۳ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۸۸ کیلو تریاک در شیراز کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸۸ کیلو تریاک در منزلی در یکی از محلات شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از وجود یک محموله مواد مخدر در یک منزل مسکونی در "شیراز" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از یک سواری پراید که در حیاط منزل پارک بود و همچنین بازرسی از انباری منزل، ۱۸۸ کیلو تریاک کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: مواد مخدر زمینه ساز سایر جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و پلیس استان فارس با سوداگران مرگ برابر قانون برخورد خواهد کرد.

موتور سیکلت‌های قاچاق ۱۰ میلیاردی در شیراز کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: ماموران کلانتری "۲۳ گلدشت" شیراز موفق به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال شدند.

سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: ماموران کلانتری "۲۳ گلدشت" شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از وجود ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک کارگاه مطلع شدند.

او افزود: ماموران کلانتری "۲۳ گلدشت" شیراز پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن کارگاه، ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای شناسایی مالک در دستور کار قرار دارد.

در حال تکمیل .... 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد