Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح ترافیکی خاص ایام پایانی ماه صفر از روز پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۰ شروع شده و تا پایان مراسم یعنی روز شنبه ساعت ۲۴ ادامه دارد.
او افزود: از ظهر پنجشنبه مأموران راهنمایی و رانندگی مستقر شده و محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه انجام می‌شود، مسیر‌های میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنج راه، میدان بسیج، تقاطع اندرزگو به سمت حرم مطهر کاملاً مسدود می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به احتمال ایجاد ترافیک سنگین در محدوده میدان شهدا و حرم مطهر، ادامه داد: لایه دومی هم در محدوده میدان توحید، تقاطع مصلی ـ چمن، تقاطع مجلسی ـ طبرسی، تقاطع زرینه، تقاطع هفده شهریور و میدان گنبد سبز خواهیم داشت که این لایه دوم در صورت صلاحدید و نیاز اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده حرم مطهر

دهنوی بیان کرد: همچنین از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه، محدودیت توقف داریم و پارک تمامی وسایل نقلیه در تمام محدوده‌ها و زیرگذر حرم مطهر در کنار تخلیه و پاکسازی کامل پارکینگ‌های حرم مطهر اعمال می‌شود و وسایل نقلیه پارک شده را منتقل می‌کنیم.

او در خصوص محدودیت‌های ورودی‌های مشهد، تصریح کرد: از عصر روز پنجشنبه در محدوده سلسلة الذهب ورودی نیشابور به مشهد و از سمت قوچان و چناران، بزرگراه خاتم از سه‌راه فردوسی به سمت پل قائم و حرم مطهر، محدوده خواجه ربیع یا ۲۲ بهمن و بلوار حر به سمت داخل شهر، مأموران پلیس استقرار یافته و در صورت لزوم و نیاز دستورات را در این محدوده‌ها نیز اعمال می‌کنند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین تردد خودرو از محور قدیم مشهد ـ ملک‌آباد به صورت ۲۴ ساعته در روز‌های دوم تا ششم آبان، ممنوع و مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌کرد، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه هفتم آبان تا پایان ترافیک همان روز به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه بود تا برای تخلیه ترافیکی خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد‌راه شهید شوشتری استفاده شود.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی شهادت امام رضا ایام پایانی ماه صفر وسایل نقلیه حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱ تقاطع غیر همسطح در قزوین

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی و احداث ۱۱ تقاطع غیر همسطح در دستور کار جدی شهرداری قزوین گرفته و مطالعات ترافیکی آن نیز هم اکنون در حال انجام و بررسی است.

وی ادامه داد: طراحی و احداث این تقاطع‌ها موجب کاهش میزان آلودگی هوا و معضل رفع ترافیک شهر قزوین خواهد شد و در مطالعات این طرح‌ها نحوه هدایت آب‌های سطحی در محل تقاطع هم در نظر گرفته می‌شود.

عرشیان به ویژگی‌های این تقاطع‌ها اشاره کرد و یادآور شد: یکی از این ویژگی ها، استفاده از نرم افرار‌های شبیه ساز ترافیکی برای پیش بینی وضعیت ترافیک قبل و بعد از احداث هر تقاطع است.

به گفته این مسئول، احداث و طراحی تقاطع‌های یاد شده به رفع گره‌های ترافیکی در تقاطع‌های معلم - شهید چگینی، ادامه بلوار معلم و اتصال به کمربندی شرق (آیت الله باریک بین)، اتصال سه راه بند ارنجک (بلوار آیت الله باریک بین) به میدان مینودر خواهد شد.

عرشیان ادامه داد: همچنین گره‌های ترافیکی در سایر تقاطع‌ها از جمله معلم - شهید سپهبد سردار سلیمانی، به روز رسانی طرح هندسی بلوار معلم - دانشگاه، تقاطع میدان سید حسن نصرالله و اصلاح امتداد آن در میدان ارتش، تقاطع شورا - امیرکبیر، میدان مادر و اتصال آن به بلوار باهنر و تقاطع بلوار مطهری - چگینی نیز با کاهش بار ترافیکی همراه خواهند شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: طراحی و مطالعات ۱۱ تقاطع غیر همسطح تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد و مراحل ساخت و احداث آنها نیز پس از تصویب شورای ترافیک استان عملیاتی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • اجرای ۱۱ تقاطع غیر همسطح در قزوین