Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:18:18 GMT

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان تودیع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۹۷۰۴

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان تودیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه در آیینی با حضور استاندار گلستان و مدیران استان، عبدالرضا چراغعلی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تودیع و از خدمات صورت گرفته وی تقدیر شد.

وی به سمت سرپرست معاونت عمرانی استانداری تهران منصوب شده است.

گفتنی است که عبدالرضا چراغعلی حدود دو سال در جایگاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به ارائه خدمت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندرترکمن، عضو شورای شهر گرگان، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان و مدیرکل امور اجتماعی استانداری از دیگر سوابق مدیریتی چراغعلی است.

هادی حق شناس، استاندار گلستان ضمن تشکر از خدمات چراغعلی گفت که خدمت در نظام اسلامی توفیقی است که می تواند در هر جایگاهی صورت پذیرد.

کد خبر 5048276

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان هادی حق شناس ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه شهدای مدافع حرم ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس

بهرنگ قربانی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: دفترچه‌های سپرده‌گذاران اتباع خارجی استان فارس به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس جهت توزیع قرار گرفت.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: دفترچه‌های فوق دارای مهلت ۶ ماهه است که پس از بررسی وضعیت فرد، قابل تمدید است.

وی به ضریب امنیتی دفترچه‌ها اشاره کرد و گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران