Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، شارژر مگ سیف همان طور که از اسمش هم مشخص است به پورت مگ سیف،‌ یعنی همان پورت شارژ مشابه لپتاپ‌های اپل مجهز شده اما هدف آن شارژ وایرلس گوشی‌های سری آیفون ۱۲ است. البته باید اشاره کنیم که اپل در مک‌بوک‌ها از سال ۲۰۱۶ شروع به مهاجرت به سمت پورت شارژ USB-C به جای مگ سیف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین تلاش اپل برای ورود به دنیای شارژ وایرلس به حساب می‌آید. قبل از این در سال ۲۰۱۷ شاهد معرفی ایرپاور بودیم که البته در نهایت به دلیل عدم همخوانی با استانداردهای بالای اپل به پروژه‌ای لغو شده بدل شد و هیچ‌گاه رنگ بازار را ندید.

شارژر مگ سیف به شکل آهنربایی به پشت آیفون‌ها می‌چسبد. برند «مگ سیف» همچنین شامل مجموعه‌ای از لوازم جانبی دیگر از جمله کیس و استند خواهد بود. علاوه بر این برخی از تولید کنندگان از جمله بلکین هم لوازم جانبی مرتبط با این شارژر را روانه بازار خواهند کرد.

اپل همچنین از «MagSafe Duo» رونمایی کرده که امکان شارژ یک آیفون در کنار یک دستگاه دیگر به طور همزمان را دارد. هر دو شارژر جدید اپل توان خروجی ۱۵ وات دارند. از محصولات دیگر شامل یک والت آهنربایی است که به پشت آیفون می‌چسبد و نقش یک کیف کوچک را بازی می‌کند. محصول دیگری که اپل از آن گفت یک کیف چرمی برای آیفون است که در پشت آن یک نمایشگر نشان دهنده ساعت به چشم می‌خورد.

همچنین باید یاد‌آوری کنیم که آیفون ۱۰ و آیفون و مدل‌های جدیدتر از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند. البته قبل از این هم این آیفون‌ها امکان شارژ با شارژرهای وایرلس دیگر برندها را داشتند اما حالا اپل شارژ بیسیم خود را روانه بازار می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آیفون اپل شارژر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی

عمر مومنی ویدیویی کارتونی از روند ضعیف و ناامید کننده منچستریونایتد در دوران پس از سر الکس فرگوسن منتشر کرده است.

دانلود (2.9MB)

دیگر خبرها

  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم
  • چگونه باتری ماشین را شارژ کنیم؟
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی
  • لپ‌تاپ ۲۰۲۴ اچ‌پی با شارژ سریع و عمر باتری ۱۲ ساعته رونمایی شد