Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:34:50 GMT

معرفی هتل‌های تهران + فاصله با مراکز خرید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۹۹۱۳

معرفی هتل‌های تهران + فاصله با مراکز خرید

 

سفر به هر دلیل و با هر هدف و انگیزه‌ای که باشد، خرید معمولا یکی از بخش‌های مهم در هر نوع سفر است. خواه به سفر کاری بروید یا تفریحی و یا مذهبی، اغلب خرید و یا حداقل سر زدن به مراکز خرید معروف شهر مقصد را در لیست کارهایی که در آن سفر باید انجام دهید جا می‌دهید. به همین دلیل است که همیشه یکی از ویژگی‌های مورد نظر برای انتخاب هتل و اقامت‌گاه در سفر علاوه بر امکانات آن هتل، موقعیت مکانی آن و دسترسی راحت و ساده به مراکز تفریحی و تجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله به ویژه در کلان‌شهرهای بزرگ و پر از ترافیکی چون تهران بسیار بیشتر احساس می‌شود. به‌ویژه که مراکز خرید تهران بی هیچ کم و کاستی برای هر سلیقه‌ای پاسخی درخور دارند. پس اگر شما هم قصد سفر از هر نوعی به تهران را دارید، پیش از اقدام به رزرو هتل در تهران، در این مقاله با ما همراه باشید، چرا که می‌خواهیم شما را با پنج هتل از بهترین هتل‌های تهران و دسترسی و فاصله آن‌ها با مراکز خرید مهم تهران آشنا کنیم. در این مطلب مدت زمانی که برای فاصله هتل‌ها از هر مرکز خرید مطرح کردیم با احتساب ترافیک معمول مسیر محاسبه شده است و بدیهی است که در زمان‌های کم‌ترافیک این فاصله کوتاه‌تر می‌شود و در زمان‌های اوج ترافیک بیشتر طول می‌کشد.

 

 

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

محال است در بحث درباره هتل‌های تهران اسمی از هتل اسپیناس پالاس به میان نیاید. این هتل که در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید، یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در ایران است. هتل اسپیناس پالاس در منطقه شمال تهران، یعنی سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان ۳۳ قرار دارد و کیست که نداند شمال تهران خوش‌آب و هواترین و زیباترین منطقه برای اقامت در تهران و نزدیک به بهترین مراکز تجاری لوکس این منطقه است. این هتل پنج ستاره و مجلل تلفیقی از معماری باشکوه ایرانی و معماری مدرن روز دنیاست. این تلفیق در طراحی داخلی آن نیز به وضوح به چشم می‌خورد. رنگ‌های فیروزه‌ای و طلایی و زرشکی و نقش‌های سنتی ایرانی بر در و دیوار و ستون‌های این هتل، به درستی توانسته فضای باشکوه ایرانی را با سلیقه مدرن جهانی پیوند زند. شما می‌توانید با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران هرگونه امکاناتی که از یک هتل انتظار دارید را دریافت کنید. ۸۳۰ پرستل آموزش دیده و مجرب، امکانات بی‌نظیر اتاق‌ها، سالن پذیرایی و همایش مطابق با استانداردهای روز دنیا، امکانات ورزشی و باشگاه سلامت همگی در این مجموعه آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند. هم‌چنین با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران می توانید از سه رستوران لوکس و با کیفیت لاتون، دیبا و اسکای لانژ و هم‌چنین کافی‌شاپ سان ست و فضای باز و منظره دلپذیر تهران بزرگ نهایت لذت لحظاتتان را بچشید. البته فراموش نکنید که صرف غذا به صورت ۲۴ ساعته داخل اتاق نیز از نتایج جذاب رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران است.

فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران با مراکز خرید تهران:

فاصله با مرکز خرید تیراژه:  ۱۳ دقیقه با ماشین

فاصله با مرکز خرید سام سنتر: ۱۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۱۴ دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید کوروش: ۱۸ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار سنتی تجریش: ۲۸ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار موبایل علاءالدین: ۳۴ دقیقه با ماشین

 

 

 

 

 

 

هتل هما تهران

از بلوار ولیعصر دوست‌داشتنی و صبور گفتیم از هم‌نشینان قدیمی‌اش و آن همه مرکز تجاری، تفریحی، تاریخی که در خودش جای داده‌است گفتیم. از این‌که هر بنایی که هم‌نشین این بلوار باشکوه شد، آرامش و امنیت را از او به امانت گرفت و به ساکنانش داد. حالا تصور کنید بنایی را که در این منطقه باشد و خودش عمارتی باشد مستقل اما وابسته به اصالت ولیعصر. هتل همای تهران با باغ رویایی و شگفت‌انگیزش در دل تهران بزرگ و دودزده، با قدمت و اصالت دیرینه‌اش، نشسته در میدان ونک، در نزدیکی ولیعصر و از فاصله‌ای مناسب یک دیگر را تماشا می‌کنند. هتل‌های هما در همه‌جای ایران یک تِم دارند و همین تِم داشتن نشانه اصالت است، نشانه اطمینان از بودن، از درست و به اندازه بودن. یکی از مشخصه‌های تِم هتل‌های هما سادگی و شیک بودن است. مبلمان‌های مدرن و جذاب، امکانات رفاهی بی‌نطیر اتاق‌ها، استخر، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، زمین تنیس، مرکز خرید و بگذارید بپرسم دیگر چه می‌خواهید. همه این امکانات داخل و هجوم بازارهای لوکس بیرون از هتل. جهانی مستقل اما در ارتباط با قلب و شاهرگ تهران. آن‌چه پیش از رزرو هتل هما تهران باید بدانید این است که تمام اتاق‌های این هتل به چشم انداز فوق‌العاده‌ای از تهران عجیب دست‌می‌یابند. به کوه‌های البرز و دیو سپیدپای دربند، به مراکز تجاری مدرن و لوکس ونک، به تهران غمگین اما زیبا، و به باغ زیبای هتل. هم‌چنین آن‌چه بعد از رزرو هتل هما تهران شما را شگفت‌زده خواهد کرد رستوران معراج بر فراز این هتل با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از تهران باشکوه است. علاوه بر این‌ها رستوران دلفین کنار استخر رویایی باغ هتل هما، رستوران سنتی، رستوران هما کلاس و کافی‌شاپ این هتل از دیگر امکاناتی است که با رزرو هتل هما تهران نصیبتان خواهد شد.

 

فاصله هتل هما تهران با مراکز خرید تهران:

فاصله با مرکز خرید تیراژه:  ۲۳ دقیقه با ماشین

فاصله با مرکز خرید سام سنتر: ۱۷ دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۱۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا مگامال: ۲۹ دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید مدرن الهیه: ۱۸ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار سنتی تجریش: ۲۷ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار موبایل علاءالدین: ۲۷ دقیقه با ماشین

 

 

هتل بزرگ تهران

چقدر از ولیعصر عزیز و بناهای هم‌پیاله قدیمی‌اش باید گفت تا حق مطلب به درستی بیان شود. هتل بزرگ تهران یا همان گرند هتل تهران نیز یکی دیگر از این رفقای قدیمی است که از ۱۳۵۵ افتتاح شده و در بلوار ولیعصر، ابتدای بلوار مطهری در قامتی به بلندای ۱۰ طبقه نشسته است و شهر را ورنداز می‌کند. این هتل قدیمی و اصیل در سال ۱۳۹۴ یعنی حدودا در ۴۰ سالگی، بازسازی شده است و اکنون درست حس و حال خانه‌های اشرافی را دارد، شیک اما راحت، مدرن اما صمیمی، باشکوه اما نرم و فروتن. این هتل ۴ ستاره آن‌قدر امکانات و طراحی زیبا دارد که با رزرو هتل بزرگ تهران هیچ چیز بیشتری برای اقامت نمی‌خواهید. سالن‌های پذیرایی مجلل، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، فروشگاه صنایع دستی، سفره‌خانه سنتی همرا با اجرای موسیقی زنده، کافی‌شاپ دلنشین با نوشیدنی‌ها و دسرهای مطبوع، قنادی مدرن و وسوسه‌انگیز، سرویس سرو غذا در اتاق به صورت ۲۴ ساعته، و میزبانانی کارآزموده و متخصص، تمام این‌ها در کنار دسترسی راحت و ساده و سریع به مراکز تجاری شهر، آیا برای داشتن اقامتی بی‌نظیر کافی نیست. این هتل هم‌چنین با قرار گرفتن در بخش مرکزی شهر تهران و هم‌جواری با بلوار ولیعصر یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای کاری است.

فاصله هتل بزرگ تهران با مراکز خرید تهران:

فاصله با مرکز خرید تیراژه:  ۱۳ دقیقه با ماشین

فاصله با مرکز خرید سام سنتر: ۱۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۱۴ دقیقه با ماشین

فاصله تا مگامال: ۱۹ دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید مدرن الهیه: ۲۱ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار سنتی تجریش: ۲۸ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۴۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار موبایل علاءالدین: ۱۲ دقیقه با ماشین

 

 

اخبار مرتبط ۹۸ درصد هتل‌های تهران تعطیل شدند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا هتل های تهران سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: «هدف از به کارگیری خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مجهز به دوربین، اعمال قانون به‌منظور کاهش ترافیک و ایجاد نظم بیشتر است.»   به گزارش مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: «در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخورد‌ها به صورت جدی انجام شده است و کار‌های جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.»   وی افزود: به‌زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودرو‌هایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این تردد‌ها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.   معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جا‌هایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • معرفی و بررسی عطر ورساچه اروس