Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:25:30 GMT

سیگار‌هایی که خاموش ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۰۰۱۷

سیگار‌هایی که خاموش ماند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه انواع سیگار قاچاق از سوی فردی در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهدای کالای قاچا توسط متهم با هماهنگی‌های قضادی در بازرسی از آن ۳۰۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ داداش تبار ارزش کالای قاچاق کشف شده را بیش از ۸ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با تاکید براین که پلیس با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و یا اطلاع از فعالیت‌های غیر قانونی افراد مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیگار قاچاق مرجع قضائی قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ تن چوب قاچاق در ماسال

سرهنگ "مرتضی ترازی" با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است اظهار داشت: از بین رفتن منابع طبیعی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زندگی وارد می‌کند.

 فرمانده انتظامی ماسال در ادامه افزود: ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به دو دستگاه خودرو وانت نیسان که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از کشف ۹ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو‌ها خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۲۱ و ۴۲ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده ۹۴۰ میلیون ریال برآورد کردند اذعان داشت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ماسال تحویل داده شد.
سرهنگ ترازی در پایان به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق چوب اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • کشف ۹ تن چوب قاچاق در ماسال