Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@04:55:00 GMT

جزئیات منع عبور و مرور در ۵ کلانشهر کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۰۱۶۵

جزئیات منع عبور و مرور در ۵ کلانشهر کشور

کیانوش جهانپور درباره محدودیت‌های اعمال شده از مبدا یا مقصد پنج کلانشهر بیان کرد: محدودیت سفر «از» یا «به» کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه از ساعت ۲۴ اعمال می‌شود و سفر از این شهر‌ها یا به این شهر‌ها تا یکشنبه ظهر ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: این درخواست وزارت بهداشت حداقلی است و با توجه به شرایط بیماری در کشور ممکن است شامل شهر‌ها و استان‌های دیگر نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون برای این سه روز حداقل درخواست، منع تردد از این شهر‌ها خواهد بود.

جهانپور گفت: این محدودیت ارتباطی به مسافرت‌های درون شهری نیست، اما توصیه مبنی بر کاهش مراودات درون شهری همچنان باقی است. ولی اعمال محدودیت قانونی فقط محدود به سفر‌های بین شهری از مبدا یا مقصد این شهر‌ها خواهد بود.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه داد: از ساعات پایانی امروز که می‌شود ساعت ۲۴ این محدودیت قطعا تا ظهر روز یکشنبه اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا مسئولیت مسائل امنیتی و اجتماعی را بر عهده دارد که دستگاه‌هایی مانند وزارت کشور به عنوان رییس این کمیته و نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول در حوزه امنیتی و اجتماعی در این کمیته حضور دارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد رضا شجریان کرونا قیمت دلار پرسپولیس کیانوش جهانپور وزارت بهداشت منع عبور و مرور شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبح اعمال اسرائیل بر همه دنیا آشکار شده است

یک وکیل دادگستری درباره حملات شب گذشته ایران به مواضع نظامی اسرائیل گفت: حرکت ایران از نظر حقوقی کاملا صحیح و پسندیده است و احتمال اینکه منجر به اتمام جنگ در غزه شود و این جنایات تمام شود وجود دارد و نه تنها بر التهاب در منطقه نیافزوده بلکه می تواند التهاب منطقه را کم کند. 

حمیدرضا محمدی در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: ما یک اقدامی را در جهت حفظ منافع کشور و عدم تکرار تجاوزاتی که  نسبت به کشور ما صورت می گیرد، انجام دادیم. پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی،  شهادت شهید فخری زاده را داشتیم. آنها اینقدر تجری یافته بودند که در کشور ما آن عملیات را مرتکب شدند و بعد از آن هم حادثه اخیر در سوریه را داشتیم که صراحتا به خاک ما حمله کردند. ما اگر پاسخی متناسب نمی دادیم قطعا دفعه بعد اقداماتی بدتر را مرتکب می شدند؛ لذا ما باید حتما پاسخ متناسبی را می دادیم تا هم پا را پس بکشند و هم بدانند که کارشان بدون عواقب نیست و نه تنها شروع جنگ نیست بلکه اتمام یک جنگ است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: اتفاق مهم تر جایی است که ما نیاز به وحدت ملی و انسجام ملی داشتیم. شادی دیشب مردم، خوشحالی امروز مردم و انسجام و اتحاد را می بینیم.  همانقدر که در ورزش و فوتبال تیم ما جایی قهرمان می شود، مردم دچار شور و شعف می شوند امروز به همان اندازه بلکه بیشتر هم همانند من خوشحال می شوند. واقعا ما به عینه دیدیم که شعار راه قدس از کربلا می گذرد تحقق یافت و  پهپاد های ایران هم از کربلا گذشت؛ لذا  این انسجام ملی بسیار ارزشمند است.

محمدی تاکید کرد: مهمتر از انسجام ملی، اتحاد و انسجامی است که در سطح بین الملل به وجود آمده و کشورهای همسایه همانند عراق، سوریه، لبنان و یمن و مردم فلسطین را خوشحال کرده و انسجام و پیمانی که بین آنها وجود دارد  را محکم تر می کند.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی نیازی نیست که از اسرائیل بترسند، گفت:‌ قبح اعمال اسرائیل بر همه دنیا آشکار شده و در سراسر دنیا رفتار زشت و ناجوانمردانه و جنایات جنگی که مرتکب می شود نمایان شده است و  ما در مقابل شر مطلق قرار گرفتیم. حرکت ایران از حقوقی کاملا صحیح و پسندیده است و احتمال اینکه منجر به اتمام جنگ در غزه شود و این جنایات تمام شود وجود دارد و نه تنها بر التهاب در منطقه نافزوده بلکه می تواند التهاب منطقه را کم کند. 

محمدی افزود:‌ عملی که کشور ایران انجام داده از نظر جامعه جهانی و از لحاظ حقوقی پذیرفته شده است؛ زیرا در اقدام متقابل و دفاع مشروع از خود است و  در مقابل خبیث ترین جانی تاریخ قد علم کرده و آنها را به کرنش وادار می کند.

محمدی در پایان  شد: همانطور که  رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، حالا خودشان تعجیل می کنند تا این زمان به جلو بیفتد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت پروازی در آسمان و فرودگاه‌های ایران تکذیب شد
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • مرزبندی محدودکننده شهری علی رغم افزایش جمعیت کلانشهر ها
  • تمامی محدودیت‌های پروازی در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد
  • قبح اعمال اسرائیل بر همه دنیا آشکار شده است
  • چه کسی ضد چین‌تر است؟ بایدن یا ترامپ؟
  • بلومبرگ: بایدن بیشتر از ترامپ مخالف چین است