Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، خرید 120 میلیون یورویی بارسلونا در سال 2019 هنوز نتوانسته کیفیت بالای خود را در این تیم به نمایش گذارد.

گریژمان در تیم ملی فرانسه، عملکرد مثبتی از خود به نمایش می گذارد ولی این توانایی در تیم کومان هم به چشم نیامده است.

رسانه اسپانیایی گزارش می‌دهند که گریژمان از کومان درخواست کرده که بیشتر در جریان بازی‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه ورزشی «اونزه تی‌وی‌3» شبکه  Esport3 اسپانیا گفته شد: گریژمان اعتقاد دارد که می‌تواند هدایت تیم در زمین را برعهده گیرد. او این فصل را با اعتماد به نفس بیشتری آغاز کرده ولی معتقد است که بیشتر باید در جریان تاکتیک‌های تیم قرار گیرد.

رادیوکاتالونیا نیز هم نظر با برنامه ورزشی اسپانیا در گزارش خود نوشت: گریژمان باور دارد اگر او در جریان تاکتیکی تیم بیشتر قرار گیرد توانایی‌هایش را می‌تواند به نمایش گذارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسی گریژمان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات هولناکی که اشغالگران در شفا رقم زده‌اند+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره صحنه های از جنایات هولناکی که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حمله به مرکز درمانی شفا در غزه رقم زدند را پخش کرد.

بر اساس این گزارش، نیروهای امداد و نجات در غزه پس از آواربرداری در اطراف بیمارستان شفا در غزه متوجه شدند که ارتش جنایتکار صهیونیستی در جریان یورش اخیر به این بیمارستان، افراد زیادی از آوارگان، کادر بیمارستان اعدام میدانی کرده و به شهادت رسانده و اجساد آنان را زیر تپه‌های خاکی در این منطقه مدفون کرده است.

کد خبر 6079125

دیگر خبرها

  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • کشتی با خرس در خیابان‌های تهران | تصاویر عجیب و تاریخی از معرکه‌گیرهای تهران
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • جنایات هولناکی که اشغالگران در شفا رقم زده‌اند+فیلم
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل
  • شوک به بایرن: فصل برای ستاره فرانسوی تمام شد
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال