Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رشیدپور مسابقه "بمب" را برای شبکه سه اجرا می‌کند و از ابتدای آبان‌ماه روی آنتن می‌رود، این در حالی است که به علت شیوع کرونا، فعلاً "اتفاق" ضبط نمی‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقه "بمب" با اجرای رضا رشیدپور اجرا می‌شود، مسابقه‌ای که قرار است از ابتدای آبان‌ماه به آنتن شبکه سه سیما برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا رضائیان به عنوان تهیه‌کننده این مسابقه اعلام کرده که این برنامه و مسابقه سرگرم‌کننده است. او همچنین در توضیح جزئیات این مسابقه جدید تلویزیون اشاره کرده که "بمب" برگرفته از یکی از پربیننده‌ترین مسابقه‌هایی است که در دنیا در حال برگزاری است. 

رضائیان در توضیح بیشتر این کپی‌برداری گفته است: تلاش کرده‌ایم با استفاده از آن پلتفرم، ساختار این مسابقه را در کشور خود پیاده‌سازی و براساس محتوای مورد نظر خود ایرانیزه کنیم. باید این نکته را در نظر داشت که این مسابقه صرفاً سرگرمی نیست و در بخش‌های مختلف، محتوایی کاربردی خواهد داشت تا آگاهی‌بخشی را هم به همراه داشته باشد.

"بمب" قرار است با پایان ماه صفر و در اوایل آبان‌ماه دو شب در هفته حوالی ساعت 22:30 روی آنتن برود. 

"اتفاق" بنابر گفته‌های تهیه‌کننده‌اش فعلاً به خاطر شیوع کرونا نمی‌تواند ضبط داشته باشد. چرا که ساختارش تماشاگرمحور است و باید تعداد زیادی از تماشاگران در استودیو حضور داشته باشند. متأسفانه با شروع کرونا، عوامل کار با مشکلات زیادی مواجه شدند و عملاً آن ساختار با تعداد تماشاگران بالا، مانع ادامه برنامه می‌شد و فعلاً نمی‌توان روی این برنامه تلویزیونی حساب باز کرد.

این در حالی است که "عصر جدید" برای پخش مرحله نیمه نهایی فصل دوم با مشکلات کرونایی مواجه شده و گروه در تلاش است هرچه زودتر ضبط را از سر بگیرد و به پخش برسد. البته باید منتظر ماند و دید که این چند صباحِ باقی‌مانده فصل دوم در چه زمانی به سرانجام خواهد رسید و می‌توانیم به زودی منتظر "عصر جدید 3" باشیم؟

مقتدایی: نباید دولتی به خاطر نقدشدن در تلویزیون، گروکشی کندتلویزیون سریال "پس از باران" را پخش می‌کندبازخوانی یادداشت رهبر انقلاب بعد از دیدار با کارگردانان تلویزیون/ نه امید و امیدآفرینی برگشت و نه سبک زندگی و خانواده به سریال‌ها آمد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عصر جدید شبکه سه رسانه ملی تلویزیون شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد

حسن سلطانی، مجری تلویزیون در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق در واکنش به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران گفت: آنقدر اسرائیل در رسانه‌ها گفته بود ما قدرتمند هستیم و کشورهای عربی را از قدرتش ترسانده بود، که حمله ایران را باور نمی‌کرد. ما با موشک‌های بالستیک و کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اگر صد سال دیگر هم تلاش کند، از آنچه هست، فروتر خواهد رفت. 

سلطانی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور رقبای قدرتمند رسانه‌ای رسانه ملی در روایتگری عملیات وعده صادق چگونه عمل کرد؟ گفت: نسبت به دفعات قبل خوب عمل کردیم. با این حال، در شب عملیات وعده صادق در فضای مجازی می‌دیدیم تصاویر و صدای پهپادها منتشر می‌شد. اما شبکه خبر با تاخیر اقدام به پخش تصاویر کرد. خداروشکر شبکه افق از هفت اکتبر توفیق داشت تمام قد در میدان باشد. کارشناسان زبده خوش سخن و تحلیلگر در برنامه حضور داشتند. 

به گفته این مجری تلویزیون، اگر کسی می‌خواست از بین این همه بمباران خبری راه درست را انتخاب کند، باید شبکه افق و برنامه «به افق فلسطین» را نگاه می‌کرد. اگر ما با تعلل و تاخیر وارد میدان شویم، دیگران روایتگری خواهند کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد