Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@17:48:12 GMT

آخرین خبرها از سریال «افرا»

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۱۱۷۱

آخرین خبرها از سریال «افرا»

به گزارش افکارنیوز،

تصویربرداری سریال درام اجتماعی و خانوادگی « افرا » به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی همچنان در شمال کشور ادامه دارد و به تازگی دو بازیگر جوان در شاخه ای تازه از روایت، به گروه بازیگران پیوسته اند. محمد صادقی و سارا باقری جدیدترین بازیگرانی هستند که جلوی دوربین «افرا» رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی پیشتر در شبکه نمایش خانگی دیده شده است.

پیش از این حضور مهدی هاشمی، مهدی سلطانی و پژمان بازغی در این سریال قطعی شده بود. ضمن اینکه بازی مینا وحید و روزبه حصاری از چندی پیش در لوکیشنهای شهر لاهیجان آغاز شده است. در آینده بازیگران شناخته شده دیگری به سریال خواهند پیوست.

این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.

طراح قصه سریال پدرام پور امیری و حسین دوماری هستند.

سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....».

دیگر عوامل اصلی سریال «افرا» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی، صدابردار: بابک نیازی، طراح صحنه: محمد صادقی، طراح گریم: زهره سیه پوش، طراح لباس: مهشید صادقی، مدیرتولید: رحیم بیابانی، مدیربرنامه ریزی:حبیب قلی زاده، دستیار یک کارگردان: مهدی برگ نیل، منشی صحنه: مریم ویس مرادی، عکاس: محمد دارایی، مدیرتدارکات: محمد عسگری، فیلمبردار: وحید ملک محمدی، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد، پشت صحنه: مهران بی پروا.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: افرا پژمان بازغی مینا وحید پژمان بازغی مینا وحید سریال افرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی

«حبس مجرد» اولین فیلم بلند محمدحسام حدادیان است که با موضوعی اجتماعی به موضوع و معظلی در یک خانواده پرداخته است. «حبس مجرد» که به تازگی پخش جهانی خود را آغاز کرده است، پیش از این در جشنواره لیفت آف لندن حضور پیدا کرده بود و این بار و در دومین حضور بین‌المللی خود به جشنواره لیفت آف توکیو راه پیدا کرده است.

جشنواره لیفت آف توکیو از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود و فیلم‌هایی از سراسر دنیا در بخش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند که بخش آنلاین این جشنواره به مدت ۴ هفته در vimeo on demand ادامه خواهد داشت. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت‌های شرط‌بندی تصمیم به فرار و خروج غیر قانونی از کشور را دارد که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می‌شود.»

بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی کوشکی، سیاوش چراغی‌پور، وحید نیک‌راد، پیمان مقدمی، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی و با حضور سید جواد یحیوی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان.

همچنین سایر عوامل فیلم سینمایی «حبس مجرد» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، تهیه کننده: مهران مهدویان، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، تدوین: شیدا گرجی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، طراح پوستر: وحید عبدالحسینی، مدیر تولید: سیامک باحجب و علی رستمی نیا، مدیر تدارکات: خسرو زنگنه تبار، اصلاح رنگ: محمد حسین اسحاقی، صداگذار: سیاوش حیدری، نویسنده: ابراهیم نصیری، پخش جهانی: یونیرامافیلمز، موسیقی: شهاب سلیمی، طراح لوگو: علی شجاع، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل، عکاس: فاطمه تقوی، طراح موشن: سروش محرابیان، مدیر روابط عمومی: محمد زکی زاده.

منبع: تسنیم

tags # سینما ، بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • (عکس) چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • «حبس مجرد» در راه توکیو