Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با دهه پایانی صفر، محدودیت‌های ویژه ترافیکی در مشهدمقدس اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، براساس اعلام پلیس راهور خراسان رضوی طرح ترافیکی خاص ایام پایانی ماه صفر از روز پنجشنبه ساعت 13:30 شروع شده و تا پایان مراسم یعنی روز شنبه ساعت 24 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، از ظهر پنجشنبه مأموران راهنمایی و رانندگی مستقر شده و محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 23:30 پنجشنبه انجام می‌شود، مسیرهای میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنج راه، میدان بسیج، تقاطع اندرزگو به سمت حرم مطهر کاملاً مسدود می‌شوند.

محور کرج - چالوس مسدود شدترافیک سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی شمال کشوردوربین‌های نظارت ترافیک در بیرجند افزایش می‌یابد

 همچنین از ساعت 23:30 روز پنجشنبه، محدودیت توقف داریم و پارک تمامی وسایل نقلیه در تمام محدوده‌ها و زیرگذر حرم مطهر در کنار تخلیه و پاکسازی کامل پارکینگ‌های حرم مطهر اعمال می‌شود و وسایل نقلیه پارک شده منتقل می‌شوند.

از عصر روز پنجشنبه در محدوده سلسلة الذهب ورودی نیشابور به مشهد و از سمت قوچان و چناران، بزرگراه خاتم از سه‌راه فردوسی به سمت پل قائم و حرم مطهر، محدوده‌ خواجه ربیع یا 22 بهمن و بولوار حر به سمت داخل شهر، مأموران پلیس استقرار یافته و در صورت لزوم و نیاز دستورات را در این محدوده‌ها نیز اعمال می‌کنند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: همزمان با برگزاری رژه روز ارتش در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین محدودیت های ترافیکی در شهر رشت اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی امروز_سه شنبه بیست و هشتم_فروردین در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: همزمان با روز ارتش به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم رژه بیست و نهم فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم در شهر رشت با همکاری عوامل پلیس راهور و انتظامی در قالب ۱۸ تیم خودرویی، ۱۰ گشت موتوری و مأموران پیاده اجرا می‌شود.

وی افزود: پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک و انجام هرچه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی را در بلوار احمدزاده از بوستان ملت تا حد فاصل میدان کودک اعمال می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ شامگاه امروز آغاز می‌شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این خیابان‌ها از ابتدا تا پایان مراسم ممنوع است.

طالبی با بیان اینکه پلیس با استفاده از جرثقیل کلیه خودروهای پارک شده در این مسیرها را جابجا می‌کند، تصریح کرد: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولاً در این مسیرها خودروهای خود را پارک می‌کنند از محل دیگری برای پارک استفاده کنند تا این مراسم باشکوه‌تر و مطلوب‌تر از سنوات قبل برگزار شود.

کد خبر 745209

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج