Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امین رهسپار سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از پیروزی مقابل تیم هندبال ذوب آهن اصفهان بیان کرد: بازی بسیار خوبی را مقابل تیم هندبال ذوب آهن اصفهان به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم تیم ما از نظر آمادگی جسمانی کم آورد و این افت باعث شد تیم هندبال ذوب آهن اصفهان اختلاف خود را با ما کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او عنوان کرد: تیم هندبال ذوب آهن یکی از تیم‌های قدیمی هندبال است. تیم حریف از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده است.

رهسپار اظهار کرد: به علت شیوع کرونا تیم‌های هندبال نتوانستند تمرینات خوبی برای حضور در لیگ برتر داشته باشند. رفته رفته شرایط تیم‌های لیگ برتری بهتر خواهد شد. هدف ما کسب بهترین نتیجه در لیگ برتر هندبال است.

بیشتر بخوانید

زغال سنگ ٢٦ - فرازبام ٢٢/ دومین برد زغال سنگ طبس در لیگ برتر هندبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال تیم هندبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس همراه با یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردان پیروز حضرت زینب(س) لشکر ۱۹فجر در عملیات مختلف در هشت سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده است که در این راه قریب به یک‌صد شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس با برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) فردا پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و روایتگری فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • باید با قلبمان بازی کنیم