Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر بهار با حضور در دفتر حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده معین شهرستان بهار به بیان برخی از مسائل و مشکلات موجود در شهرستان پرداختند و خواستار رسیدگی سریع به این مسائل شدند.

نمانیده مردم همدان و فامنین در مجلس که به عنوان نماینده معین شهرستان بهار نیز انتخاب شده است با ابراز خرسندی از وجود چنین تشکلی در شهر بهار اظهار کرد: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته بوده و مجلس نیز سعی کرده به این دو مهم بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی باعث شده تمرکز به این سمت بیشتر شود که امری بدیهی و لازم است گفت: البته نباید در عین حال از فرهنگ غافل شویم، چرا که هر دو به هم به یکدیگر مرتبط هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، نظارت مردم بر زمامداران را یکی از تکالیف الهی می‌دانند اظهار کرد: در همین راستا ما از شما جوانان می‌خواهیم به عنوان بازوی نظارتی ما عملکرد مدیران و مسئولان را رصد کنید و اگر مشکل یا تخلف دیدید به ما بگویید تا پیگیر شویم.

فلاحی خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری از مسئولان در زمینه های مختلف یک ضرورت حیاتی و اولویت اساسی است و باید فرهنگ مطالبه گری در جامعه گسترش یابد.

وی افزود: ما در پی حل مشکلات محلی مردم شهرستان بهار هستیم و با حل این مشکلات از جمله مسائل اقتصادی و عمرانی می‌توانیم امیدواری را در بین مردم افزایش دهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به برخی مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان اشاره کرد و افزود: مشکلات شهرها و روستاها مورد احصا قرار گرفته، بعضی از این مسائل با هزینه کم حل می‌شود و زودبازده است که تاکید ما بر روی این مسائل است.

وی به کم‌کاری برخی مسئولان اشاره کرد و گفت: اگر ببینیم مسئولی در کارش کوتاهی می‌کند حتماً با آن برخورد می‌کنیم و مدیرانی که کم‌کاری کنند حتما باید پاسخگو باشند.

فلاحی بیان کرد: مشکل جاده شهر مهاجران در حال رفع و رجوع است و بودجه آن نیز در نظر گرفته شده بود؛ فاضلاب و خوشه صنعتی از دیگر مشکلات مهاجران است که در حال رسیدگی به آن هستیم.

وی افزود: در شهرهای بهار و لالجین راه‌آهن و ایستگاه راه‌آهن تا آخر سال باید ساخته شود چراکه بودجه ساخت هر دو تا آخر سال لحاظ شده و با ۳۵۰ میلیاردی که کردستانی‌ها برای خط آهن بودجه گرفته‌اند باید تا آخر سال ایستگاه و خط آهن در بهار تکمیل شود و این مستلزم مطالبه و پیگیری شماست.
 
نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مورد صالح‌آباد گفت: شاهدیم که مسئولی حکم تخریب برای چند کارگاه ساخت تریلی گرفته در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده، این حکم تخریب باعث ایجاد بحران در این شهر می‌کند و این باعث تاسف است که مدیری داریم که چنین تصمیمی می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مشکلات شاخصی که مردم بیشتر از آن رنج می‌برند باید شناسایی شود و ما نیز روی آن کار می‌کنیم، فرصت ما برای حل مشکلات یک سال است و بیشتر از آن نمی‌توانیم در خدمت مردم شهرستان بهار باشیم.

فلاحی اظهار کرد: ۱۸ روستا در فامنین از آب شرب سالم محروم هستند و  این موضوع از موارد اساسی و اولویت‌دار است که با جدیت پیگیر حل آب شرب بخش پیشخور فامنین هستم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه در بخش خودروسازی هم قطعه و  هم خودرو داریم اعلام کمبود قطعه دروغ است، بنده بحث تحقیق و تفحص در قیمت تمام شده مواد اولیه و مواد تمام شده را مطرح کردم و پیگیر این موضوع هستم.

وی گفت: در مجلس یازدهم کمیسیون‌ها از صبح تا پاسی از شب فعال بوده و پیگیر مشکلات کشور هستند و به همین منظور  تصمیم به حذف تعطیلات تابستانی مجلس گرفته شد.

فلاحی اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و نحوه مدیریت ضعیف کشور نظر شخصی بنده استیضاح رئیس جمهور است و به عنوان یکی از طراحان سوال از رئیس‌جمهور با پشتوانه ۲۰۰ امضا پیگیر موضوع سوال از رئیس‌جمهور  خواهم بود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ همدان مقام معظم رهبری نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همدان و فامنین در مجلس شهرستان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲ اردیبهشت ماه

امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

محصول  نرخ 
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان 
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان 
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۶۶۸ میلیون تومان
طلای ۲۴ عیار ۴ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲ اردیبهشت ماه