Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه  در حال حاضر یک ونیم میلیون نفر مستعد اشتغال محروم در کشور وجود دارد گفت: برنامه کمیته امداد امسال در کشور فراهم کردن ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الله عبدالملکی ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خینی (ره) در راستای توسعه اشتغال و توانمندسازی گروههای جهادی اظهار داشت: کمیته امداد امسال برای 200 هزار نفر اشتغال در دستور کار دارد و سال گذشته  نیز برای 175 هزار و900 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال در مجموعه کمیته امداد خراسان جنوبی فراهم شدن چهار هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان مطرح است افزود: در راستای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی قرار است یک هزار و 500 فرصت شغلی در استان در قالب تفاهم نامه بین دو نهاد ایجاد شود که از این میزان 500 فرصت شغلی از طریق کاریابی تعامل با کارفرما برای استخدام مددجو، 500 فرصت شغلی برای اجرای طرح‌های خود اشتغالی و500 فرصت شغلی دیگر هم به عنوان الگوی راهبری شغلی است.

تفاهم‌نامه همکاری برای اشتغال مددجویان خراسان جنوبی منعقد می‌شود172 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان استان بوشهر پرداخت می‌شودراه‌اندازی 1000 نیروگاه برق خورشیدی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ‌بوشهر‌

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: بسیج سازندگی و سپاه در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش کسب و کار و شکل گیری مراکز نیکوکاری، کارآفرینی معرفی جهادگران به عنوان جهادگر کار می‌کنند.

وی بیان کرد: قرار است در شش استان خراسان جنوبی، کرمان، مازنداران، اذربایجان شرقی، چهارمحال بختاری و گیلاناین طرح اجرا شود و اگر موفق شوند برای کل کشور تعمیم داده شود.

عبدالملکی  با بیان اینکه در حال حاضر یک و نیم میلیون نفر مستعد اشتغال محروم در کشور وجود دارد درحالی که کل بودجه به یک درصد بودجه عمومی کشور نمی‌رسد گفت: در سال گذشته چهار هزار و 700 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از بانکها دریافت کردیم که برای 175 هزار و900 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: آموزش‌های کسب و کار، کاریابی، بهسازی فضای کسب و کار و کمک به توسعه بازار از جمله محورهای همکاری است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تصریح کرد: اقتصاد ایران برای حرکت نیازمند سرمایه، منابع طبیعی، علم و فناوری و بازار است و خوشبختانه تمامی عناصر مورد نیاز اقتصاد در ایران وجود داشته و لوکوموتیوی پیشرفته هستیم.

عبدالملکی بیان کرد: با توجه به ورود بیکاران جدید در اشتغالزایی امداد همیشه عقب هستیم و نیازمندکمک از دیگر دستگاه‌های اجرایی و مردم هستیم.

وی خام فروشی منابع طبیعی را از جمله اهداف دشمن دانست و ادامه داد: باید پذیرفت که نفت و گازی که قرار است بفروشیم و کالاهای مورد نیاز خود را بخریم، روزی تمام می‌شوند.

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد امام تفاهم نامه فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده در حاشیه برگزاری این آیین گفت: آئین اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان سنت پسندیده‌ای است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته امداد امام (ره) و آبشار عاطفه‌ها با شکوه خاصی برگزار شد.
بصیری فرد افزود: علاوه بر این امسال و در طول ماه مبارک رمضان نیز بیش از هزار و ۴۵۰ بسته غذایی شامل مایحتاج ضروری خانوار‌های تحت پوشش توسط خیرین نیکوکار تهیه شده و در اختیار نیازمندان این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هر یک از این بسته‌های غذایی با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیون ریال تهیه شده است، گفت: برگزاری آئین اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، فضایی معنوی به شهرستان لنده بخشیده است.

دیگر خبرها

  • چرا عیدی مددجویان بهزیستی و ‌‌کمیته امداد واریز نشده است؟
  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس