Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان‌های فراخوان اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ، هنر و رسانه در حوزه‌های فعالان امور هنری، فعالان فرهنگی، فعالان فضای مجازی و مدیران کسب و کارهای دیجیتال و فعالان موسسات فرهنگی قرآن و عترت در سراسر کشور اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس اعلام این فراخوان‌ها ثبت‌نام اعطای تسهیلات حمایتی به فعالان حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه از امروز (۲۳ مهرماه) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراخوان‌های عنوان‌شده از لینک‌های زیر قابل دسترسی است:

 فراخوان فعالان هنری

 فراخوان فعالان فرهنگی

 فراخوان فعالان فرهنگی فضای مجازی و مدیران کسب و کارهای دیجیتال

 فراخوان فعالان موسسات فرهنگی قرآن و عترت

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراخوان فعالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان گفت: هم راستا با سیاست‌های حکمرانی در زمینه حفظ و نگهداشت سرمایه‌های ملی و لزوم مقابله با پدیده خروج ارز و سرمایه از کشور از طریق تبادلات مالی غیررسمی، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی فرایندهای نظارتی خود را بر فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت‌ها و مؤسسات داخلی در عرصه خارج از کشور، تشدید و تقویت می‌کند.

محمدیان با اشاره به اینکه اغلب کالا، محصولات و خدمات داخلی برای عرضه و مصرف در کشور، نیازمند معرفی و تبلیغ از طریق رسانه‌ها و فعالان تبلیغاتی خارج از کشور نیستند، اظهار کرد: بر اساس ماده ۳ آئین‌نامه تأسیس و نظارت بر کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و سایر قوانین و مقررات، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی باید از مسیرهای قانونی و نظارت پذیر انجام شود و فعالان تبلیغاتی نیز بر اساس موازین قانونی برای فعالیت در این زمینه، موظف‌اند از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی اخذ کنند.

وی افزود: ارائه تبلیغات به رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای خارج از کشور به دلیل اینکه موجب خروج ارز از کشور شده و حتی به تأمین مالی انسان رسانه‌های غیر همسو و گاه حتی معارض با منافع ملی منجر می‌شود. امری مغایر مصالح ملی است و در تمام کشورها در این رابطه حساسیت ویژه‌ای وجود دارد.

محمدیان با اشاره به برخی از چهره‌های معروف رسانه‌ای خارج نشین اظهار کرد: متأسفانه هر چند برخی از چهره‌های معروف فضای مجازی در بزنگاه‌های سیاسی و امنیتی علیه منافع ملی اقدام کرده و می‌کنند باز هم شاهدیم که برخی از شرکت‌ها و مؤسسات از طریق ارائه آگهی به این دست افراد به تأمین مالی آن‌ها و به تبع آن خروج ارز از کشور مبادرت می‌کنند که طبیعتاً اقدام ان‌ها از نگاه قانون پنهان نمانده و اقدامات مقتضی قانونی در رابطه با تخلفات آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در ادامه گفت: این شرایط و رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی در برخی مراودات و فعالیت‌های تبلیغاتی مؤسسات، شرکت‌ها و صاحبان کالا و خدمات داخلی رعایت نشده است که با توجه به اصول و سیاست‌های اقتصادی دولت، وارد عرصه مقابله با این جریان غیرقانونی شده‌ایم و با شدت و جدیت با متخلفانی که موجب انتقال مرجعیت تبلیغات داخلی به رسانه‌های و بسترهای خارج از کشور شوند، مقابله خواهیم کرد.

محمدیان در پایان از تمامی صاحبان کسب و کار در کشور خواست برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی خود از طریق مؤسسات تبلیغاتی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند و از هرگونه مراودات مالی با کنشگران و فعالان تبلیغاتی خارج از کشور خصوصاً افراد غیر همسو با منافع ملی پرهیز نمایند.

کد خبر 6083546

دیگر خبرها

  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • از فراخوان جایزه ملی معماری تا انتصاب رئیس دبیرخانه هنر معماری
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز
  • برخورد با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی