Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:46:46 GMT

عباس پاپی‌زاده، رئیس سازمان امور عشایر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۲۵۰۰

عباس پاپی‌زاده، رئیس سازمان امور عشایر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، عباس پاپی‌زاده بالنگان در حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، به سمت رئیس سازمان امور عشایر ایران منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار است با رعایت کامل منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، اتکا به خداوند متعال و هماهنگی و همکاری با سایر معاونین وزیر و رؤسای سازمان‌های ستادی و استانی و با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان در بهبود شاخص‌های توسعه، ایجاد کانون‌های مناسب اسکان عشایر داوطلب و ارائه خدمات به عشایر کوچنده، مهار عوامل تخریب و بهبود شرایط زیست محیطی جوامع عشایری و ساماندهی امور گام‌های مؤثر بردارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در حکمی جداگانه، کرمعلی قندالی رئیس پیشین سازمان امور عشایر را به سمت مشاور وزیر منصوب کرد.

کد خبر 5048525

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی عباس پاپی زاده ویروس کرونا قیمت دلار بانک مرکزی ایران تولید نفت بازار سهام شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت اقتصاد آمریکا ایالات متحده امریکا قیمت یورو نهاده های دامی قیمت طلا قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ در جلسه ستاد برداشت غلات که صبح امروز در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه از اواسط اردیبهشت برداشت گندم در قم آغاز شده و تا دهم تیر ماه ادامه خواهد داشت گفت: امسال ۵ هزار و ۴۰۰ هکتار گندم آبی، ۱۰۹۰ هکتار گندم دیم و ۲۲ هزار و ۱۰۰ هکتار گندم آبی کشت شده است.

دیگر خبرها

  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل
  • حمله محمود عباس به آمریکا