Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در قالب اجرای رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ایرج گلینی عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه اجرای چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در گرمسار اظهار داشت: رزمایش کمک مؤمنانه در گرمسار به نحو مطلوبی در گرمسار تا کنون اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز چهارمین مرحله از اجرای این رزمایش است گفت: امروز و با همدلی و جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه مردم خیر و‌ نوع‌دوست گرمساری موفق به توزیع یک هزار و 300 بسته معیشتی بین افراد آسیب‌دیده از شیوع کرونا در این شهرستان شدیم.

بیش از 13هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع شدفرمانده سپاه ناحیه زنجان: 4500 بسته معیشتی از امروز بین نیازمندان زنجانی توزیع می‌شودبیش از 36 هزار بسته معیشتی در شاهرود به همت سپاه و بسیج توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار عنوان کرد: ارزش هر یک بسته معیشتی سه میلیون ریال است که هزینه تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی به همت خیران گرمساری جمع‌آوری شده است.

وی اظهار داشت: هر بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی نظیر برنج، روغن مایع، حبوبات، رب گوجه فرنگی، سویا، رشته پلویی، ماکارونی، گوشت گوسفندی، شکلات و دیگر اقلام نظیر ماسک و پودر لباسشویی است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار تأکید کرد: با توجه به وضع نگران‌کننده استان سمنان به لحاظ شیوع کرونا عموم مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با هدف حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه با جدیت در دستور کار خود قرار دهند.

گلینی همدلی و وحدت مردم را از مهم‌ترین راه‌های مهار کرونا دانست و گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی با جدیت باید رعایت شود.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین نیازمندان بسته معیشتی سپاه ناحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور

نیکبخت وزیر جهادکشاورزی در حاشیه افتتاح واحد تولیدی خوراک دام عشایر به خبرنگاران در گرمسار در استان سمنان گفت: سازه این سیلو از لحاظ ساختاری ۱۰۰ درصد کامل شده و یک سری کارهای تمیزکاری و کمی هم تاسیسات برق باقی مانده که ظرف مدت سه ماه آینده این طرح تکمیل می شود.

وی افزود: با پیمانکار صحبت شد که از همین امروز کار را جدی تر آغاز کند تا حداکثر ظرف سه ماه آینده با تقویت کار طرح به دست شخص رییس جمهور به بهره برداری برسد.

به گفته نیکبخت، مسئولان محلی، فرماندار و نماینده شهرستان‌های گرمسار و آرادان پیگیر این طرح بودند که امیدواریم به زودی بقیه کارها انجام شود.

وی همچنین گفت که شعار وزارت جهادکشاورزی این بوده که برای تقویت داخل و توسعه تولید باید تشکل ها تقویت شوند و وظایف تصدی‌گری به تشکل ها داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک